Gå til innhold

Audi A4 Quattro TDI

Ranger emnet

error

Anbefalte innlegg

Heisann,

Noen som kan hjelpe meg litt med å finne en bil?!

Jeg er ute etter Audi A4 TDI Quattro. Helt orginal er helt greit.

fra 1997 til 1999. Trenger svar rimelig fort. Har en på handa nemlig, men er usikker på om prisen er for høy eller ikke.

Er en Audi A4 1,9 TDI 1997 mod.

'97 Audi A4 Turbo Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by error

Heisann,

Noen som kan hjelpe meg litt med å finne en bil?!

Jeg er ute etter Audi A4 TDI Quattro. Helt orginal er helt greit.

fra 1997 til 1999. Trenger svar rimelig fort. Har en på handa nemlig, men er usikker på om prisen er for høy eller ikke.

Er en Audi A4 1,9 TDI 1997 mod.

Nå har til og med biltema begynt å selge bærearmer til de bilene..De er sikkert minst like gode som orginale bærearmer for å si det slik..Jeg kan ikke huske andre svakheter på de bilene, og det er verdt å undersøke tilstanden på dem, for det er ganske dyrt å skifte hos VAG, de varer rundt 80 tusen km.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Lionstar

Nå har til og med biltema begynt å selge bærearmer til de bilene..De er sikkert minst like gode som orginale bærearmer for å si det slik..Jeg kan ikke huske andre svakheter på de bilene, og det er verdt å undersøke tilstanden på dem, for det er ganske dyrt å skifte hos VAG, de varer rundt 80 tusen km.

jupp,du har rett.forstillingsdeler på de bilene er forbruksvare.rett og slett ræva kvalitet.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lmm (luftmassemåler) er en forbruksvare på vag generelt...

ellers så er forstillinga ikke solid.. men nå er hvertfall prisen sånn noenlunde normal på delene.. ellers er det samme slitedelene som gjelder her som på andre biler..

naf test er nøkkelordet...

om 100år er alt glemt...

viljen dreg halve lasset..

Lenke til kommentar
Del på andre sider