Freeman Skrevet Januar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 Har sittet å lest litt her nå. Blir forundret over hvor mange tråder som først og fremst har en dårlig topic. dom feks "se her", "Trenger hjelp!", "faen i helvette" å sånne teite ting. Skriv hva problemet er eller hva tråden handler om så blir det lettere for folk som vil se på den å klikke seg inn. Når en skriver sånne topicer kommer det mange andre som ikke har peil feks på problemet, da blir tråden ofte ødelagt av useriøse folk. Og det jeg egentlig ville si. Kan ikke folk respektere andre sin smak og stil og la være å ødelegge tråder.. Det er så ufattelig mye useriøst som blir skrevet her at en kan begynne å lure på alderen til mange av dere. HAR DERE INGENTING FORNUFTIG Å KOMME MED I EN TRÅD SÅ HOLD KJEFT !! Det må da være mulig å ha litt folkeskikk og respektere andre. Er det noe dere er uenig i så skriv hvorfor.. ikke skriv "bilen din er stygg" skriv hvorfor den er stygg og da. I det siste er det blitt veldig mye useriøse tråder og useriøse svar... SKal vi prøve å bedre på dette? for meg kunne moderatorene vært strengere og kastet ut folk som ikke klarer å oppføre seg som folk. Alle her har en felles interesse og man skal være glad for at alle har forskjellig smak og syn på ting, ellers hadde vel alle kjørt rundt i like biler. Målet er vel at alle vil ha noe særegent og ikke likt alle andre så slutt å klag og syt. Mine Bilder ser dere her: http://www.bilforumet.no/showthread.php?p=1848081#post1848081 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Januar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 Helt enig.. hvorfor ikke innføre advarsler/warnings som de har på http://www.hip-hop.no ? X Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwknutn Skrevet Januar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 Det ser da ut som topicene blir bedre da, begynner å bli mange som påpeker dette nå. Kansje forumet trenger flere moderatorer som kan passe på? det blir mye arbeid og holde øye med alt som foregår for forumsjefene vil jeg tro. 2005 Scania P270 1987 BMW 528i 1985 BMW 535i (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Januar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 jeg kan godt bli moderator jeg Devil [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Januar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 Jeg også. hapyhappy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Januar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 Hmmm Ikke bann, men be gjerne folk holde kjeft....fucku Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BBS_RS Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 Og det jeg egentlig ville si. Kan ikke folk respektere andre sin smak og stil og la være å ødelegge tråder.. [/b] Welcome to reality... Sånn er det,og sånn vil det alltid være..Tro meg :eek: Det fins grinebitere over alt...:rolleyes: Og dette har vel blitt tatt opp før også, så tviler på det hjelper noe særlig..:( 1984 VW Golf 1 8VT prosjekt 1987 VW Golf 2 Syncro 1987 DODGE RAM 350LE x 1996 Audi A4 20V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 bahh..er så lei slike tråder som denne !!:rolleyes: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 kan ikke folk som skal ta opp dette bruke trådene som allerede eksisterer, og ikke starte 10 nye? det irriterer meg like mye;) E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vagen Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 Originally posted by Freeman Har sittet å lest litt her nå. Blir forundret over hvor mange tråder som først og fremst har en dårlig topic. dom feks "se her", "Trenger hjelp!", "faen i helvette" å sånne teite ting. Skriv hva problemet er eller hva tråden handler om så blir det lettere for folk som vil se på den å klikke seg inn. Når en skriver sånne topicer kommer det mange andre som ikke har peil feks på problemet, da blir tråden ofte ødelagt av useriøse folk. Og det jeg egentlig ville si. Kan ikke folk respektere andre sin smak og stil og la være å ødelegge tråder.. Det er så ufattelig mye useriøst som blir skrevet her at en kan begynne å lure på alderen til mange av dere. HAR DERE INGENTING FORNUFTIG Å KOMME MED I EN TRÅD SÅ HOLD KJEFT !! Det må da være mulig å ha litt folkeskikk og respektere andre. Er det noe dere er uenig i så skriv hvorfor.. ikke skriv "bilen din er stygg" skriv hvorfor den er stygg og da. I det siste er det blitt veldig mye useriøse tråder og useriøse svar... SKal vi prøve å bedre på dette? for meg kunne moderatorene vært strengere og kastet ut folk som ikke klarer å oppføre seg som folk. Alle her har en felles interesse og man skal være glad for at alle har forskjellig smak og syn på ting, ellers hadde vel alle kjørt rundt i like biler. Målet er vel at alle vil ha noe særegent og ikke likt alle andre så slutt å klag og syt. Så ditt bidrag i denne tråden: http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=60937&pagenumber=2 hvor du skriver: "Jaja.. Dette er helt sikkert kødd.. men jeg blir forundret over hvor mange som biter på.. Er jo ikke så veldig høy intelligens på dere heller" Som i bunn og grunn er en "pen" måte å kalle alle som har svart på tråden for IDIOTER --- det er ett eksempel på hvordan du vil ha det? http://WWW.MARIUSAASHEIM.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 hehe.. eid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 Dette har vært tatt opp mange ganger!! Og vi trenger ikke flere slike tråder her inne. I`m starting with the man in the mirror (michael jackson sang sitat) Håper dere forsto den? ;) Lar tråden være oppe litt til, utvikler det seg til at det bare blir drittslenging blir den stengt... så nå gjenstår det å se hvor lang tid det tar hehe... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 Hvem er det du har i avataren din, Asim? Ser ut som Supermann selv den barskingen der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 Originally posted by Jens Hvem er det du har i avataren din, Asim? Ser ut som Supermann selv den barskingen der... ' hahaa.... det er meg din dott! :D litt offtopic da, men men.... Var lit lettere bedugget på nyttårsaften hehe :cool: birthday Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 Men Asim? hva med å innføre Warnings? som de har på Hip-hop.no? det kan jo føre til at folk skjerper seg? X Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg