Gå til innhold

Anlegg i Ford Sierra '86 modell

Ranger emnet

umec

Anbefalte innlegg

Store mistanker om at noen har dytta inn noen høyttalere i en Ford Sierra før, noen som har et par gode råd å gi meg før jeg setter igang?

Orginalhøyttalerene (som er sprengt, og velså det) sitter nede ved beina, og dette kan da ikke være mye å satse på.

1 par gode 2 veis høyttalere var det første steget jeg tenkte å ta.

(Ønsker GOD lyd)

Har allerede cd/mp3 spiller.

Takker på forhånd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det best å satse på et frontsett.

Da har du mellomtone\mid-bass nede ved bena og så har du en egen diskant som kan plasseresa på dersh-bordet.

- 1995 Celica 2.0 GT- med slicks og coilovers til bane

- 2015 Passat 2,0l 150hk TDI

- 2015 Zoe R210

- 1998 Corolla 1.3
x 1974 Boble, 1993 Vectra, 1998 Corolla 1,3, 2011 Outlander, 2008 Passat 4motion

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Hvis du har den første Sierra'en (82-87) er det i alle fall ikke så mye plass til høyttalere i døren uten å klippe i metallet. En må vel i så fall skvise dem inn oppe i bakkant av den små stofftrukne platen.

Kanskje best å ha et komponentsett ja, og ha mid/bass i originalhullet.

Jeg hadde ikke engang fronthøyttalere i min, så jeg gikk for store JBL'er i hattehyllen i stedet. OK, men ikke ideelt.

A quitter never wins. A winner never quits.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken årsmodell er det vi snakker om her? Har selv bygd i en 3 dørs -85 modell. Har mange bilder og ideer til denne bilen. Bl.a. 8" midbasser fremst på dørene, og 4" og diskant i sparkeplatene.

hapyhappy

Ford Fiesta ST 150 -08 Frozen Wite

Ford S-MAX Titanium S 2,2 TDCI 175hk -09 Panther Black

Lenke til kommentar
Del på andre sider