KinG^KaoZ Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 han må jo få en straff, en mild en. Tenk om dette blir helt godtatt, så en dag dere kommer hjem i fylla og skal inn i garasjen å hente noe, så går du inn til naboen og blir skutt og drept? Jeg synes ikke det er rett å DREPE noen som stikker av med bilen din, sånt generelt sett. Da synker vi ned til et USA nivå. Det vi skulle hatt er like streng straff på biltyveri som drap ;) Og da mener jeg ikke 2 år i luxus fengsel. To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cokatommy Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 om noen ramler in i min garasje i fylla så kan jeg be de gå!, er de på veg til å stikke av i min bil så har de vel ikke først bomma på sin egen garasje, for så å tro det er sin egen bil? har ingen sympati for folk som stjeler eller ødelegger andres biler. som det står utenfor en kjent dekk-selger : tyveri blir ikke anmeldt, det blir straffet! eller no sånt ;) http://www.200sx-ogn.org/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 Hadde skutt fyren i fillebiter hadde vært i nødverge for fattern! noe som det her var! så dere som sier han bør få en straff??eller ikke burde skutt? hva faen? jaja...bare bli overkjørt!:rolleyes: men uansett fyren sikta på dekka og jeg tror han!! 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 Originally posted by FlyingVeeVee Greit nok at man skal kunne beskytte egen eiendom og eiendeler, men å gå til det skrittet å faktisk drepe en person er hinsides all fornuft. Avdøde hadde faktisk et barn også. Det må dere ta i betraktning. Med en sånn far som denne karen var - ikke akkurat bare biltyveri han bedrev - har ungen det sikkert bedre uten ham. Håper på frifinnelse :) 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 Ingen bil er verdt å drepe noen for. Eod. Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg