Gå til innhold

Hjelp!! MÅ finne meg farge nå!!

Ranger emnet

Zack

Anbefalte innlegg

Har stressa å lett igjennom en del farger nå.. egentlig så har jeg fallt for en slags Gull metalic.. menne vil gjerne se Golfer med andre tøffe farger dere vet om.. klarer faktisk talt ikke å bestemme meg.. menne en ting er sikkert, alt for mange blå og lilla golfer rundt om i distriktet, så det blir ikke aktuelt :P Menne legg ut bilder for all del ;)

O Saab 900S (1997 - Bruksbil)

X VW Golf 2 GT (1988 - Delebil)

X Volvo 940GL (1991 - Bruksbil)

X Volvo 740GL (1989 - Bruksbil)

X Opel Omega 2.0 16v (1997 - Bruksbil)
X VW Golf 2 1.8 Sport (1985 - Bruksbil)
X VW Golf 2 1.6 GL (1990 - Bruksbil)
X VW Golf 2 GTI 8v (1985 - Delebil)
O VW Golf 2 1.6 CL (1986/87 - Ombygd til GTI)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Zack

Har stressa å lett igjennom en del farger nå.. egentlig så har jeg fallt for en slags Gull metalic.. menne vil gjerne se Golfer med andre tøffe farger dere vet om.. klarer faktisk talt ikke å bestemme meg.. menne en ting er sikkert, alt for mange blå og lilla golfer rundt om i distriktet, så det blir ikke aktuelt :P Menne legg ut bilder for all del ;)

kommer bare med et forslag.. audi inka gul????den kan bli rå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

candy rød eller kva det heiter. lekker farge.

rs blå, blå begynner å bli vanlig å sjå på golf og jettaer.

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp det har jeg....

uno momento

Edit:

Golf369.jpg

Om du vil se bilder fra prosessen, kan du søke litt på vwvortex forumet..han har en ganske grundig prosjekt-tråd med bilder ..

og ja..rs4 felger på golf er SWEET...interdekk.no har billige replicas med 4x100 opp til 7x17 til ekstremt pene priser..

(bare sånn hvis du også likte rs4 felger liksom ;I heh )

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mandel

og ja..rs4 felger på golf er SWEET...

KØDDER DU?!

Fy faen.. RS4-felger på Golf II er noe av det feteste som er.

Var med en kamerat til Drammen ista og henta 4 RS4-felger, dog 18" med 225/40-18 på og 5x100 boltsirkel. Prøvde å lene de intil golfen, men de blir drøyt store. Mye større rulleomkrets.. Kom ikke inn under hjulbuen.

Har akkurat kjøpt nye felger, men om noen har noen strøkne 17" RS4-felger med 4x100 er jeg mer enn villig til å bytte evt. selge de jeg har nå og kjøpe RS4-felgene.

Så.. Om noen har, si ifra. :P

1983 VW Golf I GTI 16v

1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6

2009 VW Scirocco III TSI

Lenke til kommentar
Del på andre sider