colle Skrevet Januar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 har jobba en stund med denne, brusha fronten og skjørtet, åpna døra, nye felger, carbon panser, speil, senka, carbon i lysa...det er vel alt jeg kommer på... orginal: Modd: så har jeg bare på gøy klæsja på no nascar greier fort, så jeg vet det ikke er noe bra akkurat hehe: kommentarer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Januar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 fin denne, det jeg ikke helt liker er fronten.. den er litt blurry, også er den ganske kjedelig... X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwknutn Skrevet Januar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 Syns den ble ganske bra! men kansje litt mere detaljer på fronten f.eks? men smak og behag:) Siter 2005 Scania P270 1987 BMW 528i 1985 BMW 535i (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg