Gå til innhold

golf 97/98 MÅ bort

Ranger emnet

golfnos

Anbefalte innlegg

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by golfnos

nos0.jpgnos1.jpgnos2.jpgnos3.jpg

Må selge bilen min.har nye prosjekter på gang.. er meget påkostet som noen av bildene viser. godkjent senket 60/60

for mer info send pm eller se autodb:D

bud rundt og over 120000,-

svein

En helt ok bil du har der, strøken og sånn, men uansett er nok prisen for stiv, du må nok under 100 000 for å få solgt den. Alt etter åssen modell bilen faktisk er da..

Sånn er realiteten, du får sjeldent betalt noe særlig ekstra for styling, anlegg osv.

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bumper opp!! pris kan vurderes!!!

Innbytte i grei bil inntil 50k..

åssen bil er detta da?

GL 90hk

Gti 8V

Gti 16V

Vr6

Tdi 90hk

Tdi 110hk

????????????

94 AUDI 80 Quattro (Competition)

===>>

x 83 VW Golf GTI16V - Solgt

x 91 VW Golf GTI16V - Solgt

x 88 VW Golf GL - Oppbrukt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Zetec

Hvis du hadde lest posten så hadde du sett at han har en annonse på AutoDB

http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=639460

leste det flere ganger før jeg spurte faktisk, men orket ikke å lete på autodb, er mange å se gjennom, så da er det lettere å spørre han som selger bilen :)

94 AUDI 80 Quattro (Competition)

===>>

x 83 VW Golf GTI16V - Solgt

x 91 VW Golf GTI16V - Solgt

x 88 VW Golf GL - Oppbrukt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja!! det er lystgass!! tanken er ikke i bilen nå pga onkel, men er bare festet med 2 feste straps..

for å finne annonsen på autodb er det bare punche inn golf og NOS som modell så popper den opp..

det er en 97/98 mod 1,6 gl+ med 100hk orig+k&n, effektanlegg,chip(skal gi 8hk) og denne berømte lystgassen da! bilder ligger også på autodb eller på http://www.streetteam.no

ellers er det bare å sende en pm eller skrive inn her om det er flere spm..

Zetec: takker for at du oppdaterer!! ses til våren! kommer du på db-draggen til bilradiospes??:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zetec: takker for at du oppdaterer!! ses til våren! kommer du på db-draggen til bilradiospes??:rolleyes:

Jeg stiller stort sett bare på offisielle dB-drag konkurranser, om det er dette bilradiospes. skal ha så kommer jeg..

Hva mer vet du om konkurransen?

2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei.. er han åmodt eller hva han heter som kommer.. var med i år, men så ikke din bil.. Så det er den offisielle konk..

er i august ei gang.. morro å se hva jeg greier da evt med ny bil,eller golfen om jeg ikke får solgt:D

Oki, såpass lenge til ja, og hvis det er Tor Steinar som kommer så skal jeg dit ja.

Jeg var med der i fjor jah ;) er nok det du også mener, hehe.. Du var i Street B ser jeg.

Men da hadde jeg egentlig ikke anlegg, prøvde bare for gøy.

Hadde en 10" sub i 14 liters lukket kasse og en forsterker, spillte 130,5dB i en sierra, så var jo forsåvidt fornøyd med det.

Vi skal ha en eller to konkurranser i Grimstad også i løpet av sommeren.

Jeg skal bare få ny bil, og så skal jeg bytte ut forsterkeren regner jeg med. Bare selge den jeg har først.

2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Pater

leste det flere ganger før jeg spurte faktisk, men orket ikke å lete på autodb, er mange å se gjennom, så da er det lettere å spørre han som selger bilen :)

Det tok meg faktisk ca 1 minutt å finne annonsen, så vanskelig var det ikke.

2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zetec: ja skulle ikke være noe problem å finne bilen på autodb

kommer bortover på treffene i grimstad da.. hvis bare noen gidder å si ifra når og hvor det er:D

skal du selge bilen?? syntes det kom frem et lite hint om ny bil.. pris??:rolleyes:

mest db, eller stiller du på annet også??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

som du så på resultat listen til db dragracing fikk jeg elendig resultat der i sommer.. spillte 142,8db på xcs lørdagen før, og når den offisielle konk kom og jeg spillte fikk jeg det ikke til!! fikk tips etterpå at den ene bassporten var løsnet og sperret for lufta:mad:

men men.. målt til 143 igjen for 1 mnd siden hos xcs..:op

det er mye om man sitter i bilen..hehe:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider