Gå til innhold

golf 97/98 MÅ bort

Ranger emnet

golfnos

Anbefalte innlegg

Originally posted by golfnos

som du så på resultat listen til db dragracing fikk jeg elendig resultat der i sommer.. spillte 142,8db på xcs lørdagen før, og når den offisielle konk kom og jeg spillte fikk jeg det ikke til!! fikk tips etterpå at den ene bassporten var løsnet og sperret for lufta:mad:

men men.. målt til 143 igjen for 1 mnd siden hos xcs..:op

det er mye om man sitter i bilen..hehe:D

Men måler ikke XCS med mic da? og ikke med føler?

Er fort 1-2 og opp til 3 dB forskjell der.

Den ene gangen jeg var der målte de hvertfall med mic mener jeg på. I sommer eller hva det var.

Ser forresten ut til at jeg kjøper meg Fiat Uno nå, til dB-drag altså.

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by golfnos

er bare å komme med bud... prisen kan duskuteres til en viss grad;)

er ikke helt slik bil jeg er på leting etter.... men om bilen ikke er solgt etter 1-2uker, så er bilen for høyt priset i forhold til markedsveriden på den... for dem som er på leting etter slik bil som du har da, har som regel sett den alt...

er jo biler som har stått et halvt år nå til salgs osv, til samme prisen, og eiern skjønner ikke at noe kjøper den, for han mener den er billig....

eller så kan det være en veldig spesiell bil, som ikke har så veldig stor kjøpergruppe, og det er derfor det tar tid å selge bilen...

94 AUDI 80 Quattro (Competition)

===>>

x 83 VW Golf GTI16V - Solgt

x 91 VW Golf GTI16V - Solgt

x 88 VW Golf GL - Oppbrukt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Pater

er ikke helt slik bil jeg er på leting etter.... men om bilen ikke er solgt etter 1-2uker, så er bilen for høyt priset i forhold til markedsveriden på den... for dem som er på leting etter slik bil som du har da, har som regel sett den alt...

er jo biler som har stått et halvt år nå til salgs osv, til samme prisen, og eiern skjønner ikke at noe kjøper den, for han mener den er billig....

eller så kan det være en veldig spesiell bil, som ikke har så veldig stor kjøpergruppe, og det er derfor det tar tid å selge bilen...

Pater: kan nok stemme det at det ikke er en for stor kjøper gruppe til slik bil, og den prisen, men plutselig en dag kommer det en interessert;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda ikke fått solgt den?

Hvorfor står den som solgt på AutoDB da?

???????? kan det stemme?? la ut annonse der på torsdag... wtf?

dette må undersøkes.. er ihvertfall ikke solgt..

EDIT: var inne på autodb nå og sjekket.. ligger der den som den skal.. står bare RING på prisen.. Hmm notin

Lenke til kommentar
Del på andre sider