Credit Skrevet Januar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 Lurte litt på å kjøpe denne http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=558968 bilen etter at de hjemme synes at oldsen til 10k var for billig, Så lurer på hvordan en V6 er å kjøre sammenlignet med en med 305 el 350 V8? MVh Truls Rasmussen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 Originally posted by Creedit Så lurer på hvordan en V6 er å kjøre sammenlignet med en med 305 el 350 V8? MVh Truls Rasmussen Dau! Ingen Trans Am uten V8 synes nå jeg ;) Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 for at den der skal bevege seg noe serlig så må du nok hive i en eller flere turboer ja.. så hadde jeg hvert deg ville jeg heller sett om jeg fant en v8 bil.. kjøp heller en olds til 10 en et daukjøtt til 60.. (og ja.. jeg er T/A fanatiker.. og når jeg da ikke kan annbefale den der.. tro på det..hehe :) ) men han som selger skal ha en ting da.. den ser no fin ut utvendig ;) hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CamaroCab Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 De hjemme hos deg blir fornøyd, kjør med V6 en stund, spar til V8 i all hemlighet og ta bytt motor ved en senere andledning. Det som er viktisk er om karroseriet og innvetaret er pent, motor kan altis byttes senere. Det er altid moro å ha en strøken bil og denne så fin ut. Siter http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 ta å se i tråden "forhandlere". også leser du litt om det som står om TA bil... denne trans amen har vært oppe til salgs flere ganger og etter det jeg veit har den blitt flyttet mellom forhandlere (dag løkke og Ove så vidt jeg veit. mener det var denne bilen) det er en slik en på nesodden. faktisk samma farge og. den er helt grei... men jeg ville anbefale v8er. jeg skal mest sannsynlig selge min for en rundt 55k om ikke så alt for lenge (venter på stipend. hvis ikke jeg får det, har jeg ikke råd til å ha bilen) så det er slike biler på markedet til den prisen. jeg betalte 59 for min når jeg kjøpte den. jeg ville ventet en stund... hvertfall vurdert hvor jeg kjøper bilen Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blackbird Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 Har den vert mye smellt denne da?? Trur ikkje du fikk T/A med V6. Da er dette en firebird. Den hadde annen front og ikkje denne stylingen. Vanskelig bil å selge den dagen du skal bytte (nesten) Ingen som vil ha Firebird med V6. Ring biltilsynet og gi opp reg nr og be om navn og adresse på tidligere eiere, ring de og spør om bilen. Bruker eg å gjere. Biltilsyn service: 06650 (Her er dei veldig greie) Helt annet understell på en Firebird med 6er enn en T/A. Også interiøret og slikt. Dette med å skifte til V8 i en slik bil blir ganske omfattende i en slik bil. Skal ha kontroll på litt forskjellig da. Noe enklere på en litt eldre modell. Prøvekjør bilen og sammenlign med en T/A . Var en slik firebird her for noen år siden. Den var visst helt ræva å kjøre. Manuell og kjemisk rensket for utstyr var den og. Siter -71 Vista Cruiser -79 Trans Am Blackbird -96 Suburban 5,7 Vortech X:G20-K5-S10-Z28-GTA-Astro-Caprice-Century-Regal-Mustang-Dart-Ramcharger+++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BOWTIE Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 Er nok mest sannsynlig en ombygd Firebird ja, så vidt jeg også vet fikk man ikke Trans Am’en med V6’er (bortsett fra turbo utgaven i ’89) og Firebird med den fronten. Cut&Paste fra vegvesen.no: Merke og modell: PONTIAC FIREBIRD Registreringsnummer: RF72249 Registreringsår: 1987 2,8 liters V6 på 135 Hk er jo ikke akkurat opphissende..... Siter So let me get this straight....your engine is 1.8 liters but my Pepsi is 2? "Why is it a pair of panties but just one bra?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V8power Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 Hadde V6 Firebirden vært mye billigere enn en med V8 var det kansje verdt å vurdere, men du får jo en med V8 for 60000 også hvis du leter litt.Den bilen der så dessuten ganske lurvete ut.6'er bilene pleier dessuten ikke å ha særlig med utstyr og ratt og seter er kjipere.Stå over den der med mindre du får den for 40000 eller der omkring. Siter 1967 Buick Elektra Limited 4dht prosjekt 1968 Oldsmobile 98 Convertible 1968 Buick Skylark 2dht prosjekt 1969 Dodge Charger 440 1978 Chevrolet Corvette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 apropos: nå har jeg fått kniven på strupen av banken. jeg må selge min 82 trans am MED v8er nå... 55k argh Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Credit Skrevet Januar 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 Originally posted by 1987transam/69z-28 apropos: nå har jeg fått kniven på strupen av banken. jeg må selge min 82 trans am MED v8er nå... 55k argh Du har PM Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 Originally posted by 1987transam/69z-28 apropos: nå har jeg fått kniven på strupen av banken. jeg må selge min 82 trans am MED v8er nå... 55k argh slutt å kødd.. ikke kom her og si at jeg ikke får muligheten å se den med egene øyne!!! faens bank jævler da!! skulle ikke hvert lov! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaksa Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 Har du ute annonse? Url? Siter -Kim- 1996 Volvo S40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 Originally posted by Kaksa Har du ute annonse? Url? nope...fikk vite at jeg måtte selge den ca to min før jeg la ut det replyet... grunnen til at den mest sannsynlig blir lagt ut til salg er at stedet der jeg jobber blir lagt ned. jeg står derfor uten mulighet til å betale lånet pån... dette er den verste dagen i hele mitt liv. jeg finner ut helt sikkert i morra om jeg er nødt til å selge. mulig fattern hjelper meg litt. til Roger: sorry kamerat.skulle virkelig ønske vi kunne cruise sammen til ekeberg treffet denne våren... :( Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg