torslett Skrevet Januar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 Jeg blir plaget med en god del telefon støy. Hver gang det skjer noe med telefonen (ringer, sms) så blir det allti mye støy i hele anlegget. lurte på om noen har noe tips for å få bort dette ? Siter Mvh Tor-Erik Slettvold _______________ VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 det er fordi anlegget ditt, og mest spillern ikke har rfi suppression . (rfi: radio freqvency interference) spillern blir da påvriket av singnalene til mobilen din. Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torslett Skrevet Januar 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 Okai.. Noen tips på å få bort dette da ? Det er igrunn ganske plagsomt :p hehe Siter Mvh Tor-Erik Slettvold _______________ VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 er det orginalspiller? enten kan du bytte til en bedre spiller, eller så kan du prøve å pakke litt sølvfolie rundt den først og se om det hjelper Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torslett Skrevet Januar 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 Har akkurat kjøpt ny spiller. Den fungerer bra den, så jeg får teste med litt folie i morga.. orker ikke nå ;) Siter Mvh Tor-Erik Slettvold _______________ VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 hva slags spiller er det du har kjøpt da? Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torslett Skrevet Januar 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 Jeg kjøpte denne fra bilradiospesialisten. Det er bare en billig spiller, men den hørtest ut som den var ganske bra siden den hadde dobble 5v utganger + subb og inngang siden jeg har skjerm :) Spilleren er velig bra ellers bortsett fra den støyen... Siter Mvh Tor-Erik Slettvold _______________ VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 hmm, jeg tror den spilleren er grunnen til støyen, legg gjerne en 2-3000 kr i spiller, da får du bedre lyd og mindre støy, grunnet de spillerene har ofte støy filtre innebyget.. Lykke til :) Mvh Erik Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Januar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2005 Du må huske at BOSS aldri oppgir effekten sin i RMS. 4x50w som den spilleren din er blir da rundt 4x25w RMS. Ikke så veldig mye å skryte av men funker vel til noe. Du må nok legge ut litt mer vist du vil ha en grei nok spiller. Bedre å legge ut 1200,- for en brukt spiller da. :) Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torslett Skrevet Januar 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2005 Det er mulig, men jeg bruker bare forsterker utgangene :) Å det fungerer igrunn veldig bra.. Snart ferdig med hele anlegget nå, så da blir de lagt ut bilder av det.. Så får dere se hva dere synest. Siter Mvh Tor-Erik Slettvold _______________ VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg