Gå til innhold

Campingvogn

Ranger emnet

prizma

Anbefalte innlegg

hei.

har et prosjekt løpende i hodet mitt:

en campingvogn til å ta med seg på treff o.l.

dette skal gjerne være en "bar" vogn, med lite innvendig (dette blir jo plassen for fester for "kremen."

noen som har en slik en? lurte på en rundt 1000++ og oppover, man må jo kunne fikse på en slik en også..

hva er reg avgift og slik på en campingvogn?

alle som har noe jall å skrive her er velkomne.

(om noen finner linken til den campingvogna jejg en gang så, på nettet kalt "playboy-vogna" eller noe, så gjerne paste linken her..)

mvh:

Mvh. prizma

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
Originally posted by christer

http://www.autodb.no/cgi-bin/caravan/prospect.pl?nr=632465&username= :D Denne var jo helt kurrant!:) La bare inn et lite forslag:P

Evt, kan du bare ta en tur opp på Langholmen og ta deg en vogn?

denne var perf, litt dyr, men derfor pruter man :D

- takk!

fortsett med noe mere info om neon har!

spess, hva kunne vært fett i ei slik party kjerre?

Mvh. prizma

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt på det samme selv :) Med heftig anlegg osv ;D Alu felger og ting. max harry :D Fedt på treff og utefester når man ikke har noe plass å sove osv :)

Fordelen min er at jeg har ordna vogna ;) Trenger bare å få den hjem og begynne å mekke. Som da blir til våren når snøen har forsvunnet :)

Vw Touran 2.0DSG 5s

Audi Cabriolet

Nissan KingCab

Audi Coupe Q.

77 Boble Roadster

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk meg en gammel campingvogn i vinter(Sprite 410 '1977). Tror jeg betalte hele kr 2398,- i om.reg og hadde den vært 2 1/2 år eldre(veteran) hadde det vært kr 0,- i om.reg knock

Kostet også kr 200,- for skiltene og så er det 920 kr i årsavgift...

Forsikringen tror jeg ikke at man trenger.

Når vogna blir veteran koster det i året kun kr 175,- i personskadeavgift.

Det superteite nå er bare at jeg har 3 biler og ingen av dem har hengerfeste :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by hercem

Jeg fikk meg en gammel campingvogn i vinter(Sprite 410 '1977). Tror jeg betalte hele kr 2398,- i om.reg og hadde den vært 2 1/2 år eldre(veteran) hadde det vært kr 0,- i om.reg knock

Kostet også kr 200,- for skiltene og så er det 920 kr i årsavgift...

Forsikringen tror jeg ikke at man trenger.

Når vogna blir veteran koster det i året kun kr 175,- i personskadeavgift.

Det superteite nå er bare at jeg har 3 biler og ingen av dem har hengerfeste :rolleyes:

fra 1975 altså? 31 år gamle? eller er det bare 30?

Mvh. prizma

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by hercem

Ikke gjør meg så forvirra nå da...

Den hadde vært veteran om den hadde vært 30 år gammel og da ville jeg ha sluppet omregistreringsavgiften og veiavgiften.

takk, da veit jeg hvor gamle vogner jeg skal kjøpe :D

Mvh. prizma

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er min far og farfar som har hatt min før meg. Den er forholdsvis strøken. Med toalett og komfyr. Den var engang hvit med en bers stripe rundt... Nå er den mere grønn og litt fæl å se på. Vurderer å lakkere blå, og finne noen deilig 14" alufelger, om det går på :P

Innvendig tenkte jeg å trekke om puter og muligens noe av veggplatene til sort hud. så skal jeg montere stereo, og lage div. harryfaktorer. Som litt neonlys her og der :)

Vw Touran 2.0DSG 5s

Audi Cabriolet

Nissan KingCab

Audi Coupe Q.

77 Boble Roadster

Lenke til kommentar
Del på andre sider