AnDy_99 Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 skal bygge basskasser til: 2 stk 12" bassere.. er boss 600W.. noen tips til hvordan volum og mål på kassa? skal ikke brukes til en bestemt type musikk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sin Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 Vel.. regner med at hver sub skal ha ca 28-30 liters kasse. >Don't kill me if i'm wrong:P Kan finne mål, men det skjer i kveld, for nå er det jobb! Siter '90 Golf 2 1.8 Sport '89 BMW 325i e30 [solgt] '86 BMW 325i e30 [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 Originally posted by andy99andy99 skal bygge basskasser til: 2 stk 12" bassere.. er boss 600W.. noen tips til hvordan volum og mål på kassa? skal ikke brukes til en bestemt type musikk Eneste måten å bestemme optimal kasse på er å få riktige parametre. Glem hvor mye effekt bassen tåler. Så om du fikser parametre, kan vi fikse kabinett volum! mvh Glenn Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDy_99 Skrevet Januar 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 parametre? hvordan finner jeg ut det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stage Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 googleit :D eller se på hjemmesiden til produsenten til bassene ! Siter - 08 A4 Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg