Gå til innhold

Varmeapparat..!

Canepa

Anbefalte innlegg

Hei..

Har litt problemer med å få god varme i bilen, bilen er forresten en Sierra Sedan 2.0i Doch 92". Blir liksom aldri varm.. Noen som har hatt det samme problemet eller som har noen forslag til hva det kan være ? Termostat maybe. Men hvordan ser jeg om den er fucked ?

Mvh

Raymond

Mercedes Vito 110 CDI

Bilen

Crossern Suzuki 250 RMZ

Hvis en jente skal vise seg fra sin beste side, må hun ikke sitte på den..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halla. Jeg hadde det problemet her, når det var som kallest! Trur det fryste inni der? Fylte på mer frostveske etter at det ble mildere i været. Etter det har jeg ikke hatt det problemet..

90 2.3e 20v quattro 91 mod. Solgt.

325i 86 mod. (m-tech styla). Solgt.

Sierra 2.0i dohc 90 mod. Solgt.

Golf 2 1.8i GL 90 mod. helt strøken! Solgt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jeg fortelle deg!

Topp pakningen er iferd med å gå, ja den kan ryke gradhvis.

Hadde samme problemet ifjor. Det eneste tegnet jeg fikk

var at den ikke blei ordentlig varm!

Etpar lapper i deler , og en god ettermiddag så er ny topppakning bytta! NB! Husk kjedestrammer og nye strekkbolter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville også skiftet termostat, om det er en stund siden sist.

Skiftet på min Mondeo for ca 1mnd. siden. Hadde en 88grader, satte inn en 92graders, nesten 25grader i forskjell på motoren.....

Med hilsen / Best Regards

Anders T.

Flat Out Racing

"When in doubt, go flat out."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et spørsmål, er det vanskelig å time registeret etter at man har bytta topp pakninge og satt p åregisteret igjen? min sierra er ikke 100% som den var, virker som den ikke forbrenner skikkelig??? Stempel 1 står på toppen når kamhjulene står med pilen fra hverandre, skal gjøre da, dette jeg er litt usikker på?

90 2.3e 20v quattro 91 mod. Solgt.

325i 86 mod. (m-tech styla). Solgt.

Sierra 2.0i dohc 90 mod. Solgt.

Golf 2 1.8i GL 90 mod. helt strøken! Solgt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider