Gå til innhold

Er dette den styggeste volvoen ever?

Ranger emnet

ealoken

Anbefalte innlegg

har tyna en renault 19 1,4(gud vet om det var "i") maks en gang, og tro meg, var ikke akkurat no jubel. ble frakjørt av det meste og toppfart på 135km/t(i nedover bakke!!)!!

pluss at alt dette endte med ødelagt katalysator og dårligere toppfart.

Audi A4 Avant,05', 1.9TDIQ S-Line

Lada Samara 96mod. 1,5L (Snart flat)

x MB 300ce 91/94mod. Sportline

x 240gl b21at++ 83mod. x Tempo RT 50

Computers are like airconditioners, they don't work properly when you open windows...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by bakk1

har tyna en renault 19 1,4(gud vet om det var "i") maks en gang, og tro meg, var ikke akkurat no jubel. ble frakjørt av det meste og toppfart på 135km/t(i nedover bakke!!)!!

pluss at alt dette endte med ødelagt katalysator og dårligere toppfart.

vel, trenger vel ikke å nevne at den lagunaen ikke er særlig sprek av seg den heller? går "passe" opp til 100 pga. utveksling. du greier 160 (som er turtallsperra på 4.gir) og prøv deg ihvertfall ikke på 5. da går det bare seinere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by locked

ja, gjerne noen flere bilder ;) (bilder er alltid populært) men passer den sånn rett over også.. uten modifiseringer? :D

Her kommer litt bilder og info:

Her ser du den fra en bedre vinkel, men jeg mangler de "børstene" som skal være rundt for å tette det store hullet da:

DSC01474.JPG

Her ser du en veldig Kjekk fordel.. det er et "rom" under :D Der kan du ha for eksempel lommeboken..;) Eller bare samle kroner slik jeg gjør;) PS: er ikke Fattig.. men har ikke for mye peng:cool:

DSC01479.JPG

Med meg passet den LITT dårlig bake, men teppe mitt var ikke langt nåkk, men ingen ser det uansett:

DSC01480.JPG

Et slags askebeger:

DSC01481.JPG

Slik ser den ut sett fra bak sete:

DSC01482.JPG

Og den ensete "modifiseringen" jeg trengte om å gjøre, var og knekke bort noen kanter der hvor pilene peker, tror det var slik kanten var også, vis jeg ikke husker helt feil. Men er bare og ta en flat knpietang, og knipe helt inn til kanten, og knekke rett av, da får du en fin kant, jeg har ikke filt noe til, og det ser jo ikke ut som det har vært knekt med mindre du studerer nøye.

gg.JPG

Jeg er avhengig av den ;)

Håper bildene var til nokk info.

Mvh. Fredrik:)

- BMW 530da Touring M-Tech 2003

x Volvo V70 AWD T5 motor +++

x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette så faktisk ikke så verst ut, kanskje vurdere dette neste gang jeg ser en 480 på høggern.

Men litt offtopic(igjen), sorry gutta, håper virkelig du har bil'n i revers her?!?! :D

Originally posted by AlpejoHn

DSC01482.JPG

:D

Audi A4 Avant,05', 1.9TDIQ S-Line

Lada Samara 96mod. 1,5L (Snart flat)

x MB 300ce 91/94mod. Sportline

x 240gl b21at++ 83mod. x Tempo RT 50

Computers are like airconditioners, they don't work properly when you open windows...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by bakk1

Dette så faktisk ikke så verst ut, kanskje vurdere dette neste gang jeg ser en 480 på høggern.

Men litt offtopic(igjen), sorry gutta, håper virkelig du har bil'n i revers her?!?! :D

:D

HEHEHE ;) :D

Den står nåkk i revers ja :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du brukte de gamle festene?

er den bredere en den orginale...tenker på stolene å om den kommer borti......kommer i klem el.no?

Her i byen har vi 2 huggere...å begge har inne en 480 hver...tror jeg skal på huggen i morra:D Håper den er svart....hihiih...

tenkte en stund på å bygge om til 480 baksete...men det var så jævlig mye smalere.....så de ligger på hylle inntil videre.;)

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Volvo-Lars

Du brukte de gamle festene?

er den bredere en den orginale...tenker på stolene å om den kommer borti......kommer i klem el.no?

Her i byen har vi 2 huggere...å begge har inne en 480 hver...tror jeg skal på huggen i morra:D Håper den er svart....hihiih...

tenkte en stund på å bygge om til 480 baksete...men det var så jævlig mye smalere.....så de ligger på hylle inntil videre.;)

Passer rett på de gamle festene ja, må bare knekke litt slik jeg forklarte for å få plass til den bryteren som viser at handbrekket er på.

Den kommer Litt i klem der hvor belte greine kommer opp, men det er ikke til noe problem, funker helt fint.. kansje Litt treigere og flytte sete frem og tilbake, men det er ikke mye.. alt etter om du får den beint på da.. Men det går helt fint..

Å JA du må stikke på høggern og få deg en slik en, ta begge plasser, locked var også ute etter en slik en ;) :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp volvo-lars.. jeg gir deg noen kroner for det. Tviler på at høgger'n her har sånne biler. Har aldri sett den bilen før.

Ska høre hva huggeren skal ha ...så kan vi bli enige...men jeg må ta huggeren i morra...slutter halv 4 på skolen...å huggeren stenger 4.....så jeg rekker ikke opp....er et lite stykke unna.:D

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

renault er no dritt da.. pappa har en laguna med 1.8liter og 90 hester. tenkte jeg skulle finne ut hvor mye (evt. hvor lite) dreimoment det var på den motoren. men neeeida. dem hadde ikke en gang turt å nevne den motoren i instruksjonsboken :D

OFF, ikke nevn laguna, fatter hadde en slik en periode, 1mnd. DET HOLDT! 1,6L på den. Dritt stygg, jævlig å kjøre-

- Volvo V70 2,4D 130HK 2004

x VW Touran Trend. 1,9TDi 2005 Solgt

x Volvo 940 B230FK 1997 Solgt

x Volvo 740 B230F 1991 Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel, viss du bare vil ha en grei bil, og ikke stiller noen krav til kjøreegenskaper og synes det er helt greit med en motor fullstendig blottet for sprut og bunndrag. Og i tillegg vil ha en bil du kan bytte mye deler på.. Da er laguna bilen for deg :)

jepp, sant nok. Men som sagt. En grei firmabil som går utlånsbil eller lignende. Men ikke no god bil å reise langt i. Og skal man ha med seg nøkkelen, Sørg for å store nok lommer. Den jævla tykke kortet. 5bankkort oppå hverandre.

- Volvo V70 2,4D 130HK 2004

x VW Touran Trend. 1,9TDi 2005 Solgt

x Volvo 940 B230FK 1997 Solgt

x Volvo 740 B230F 1991 Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilder? Er på jakt etter noe å lene meg på når jeg kjører :D

jeg har "laget" meg et eget midtarmlene.. som er godt å ha noe å lene seg på;) er jo ikke så vanskelig å fikse selv:D kan ta å knipse noen bilder i helga;)

BILDE-OPPDATERING:

http://img.photobucket.com/albums/v299/vomaz/volvon24012.jpg

http://img.photobucket.com/albums/v299/vomaz/volvon24015.jpg

http://img.photobucket.com/albums/v299/vomaz/volvon24013.jpg

http://img.photobucket.com/albums/v299/vomaz/volvon24016.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...