prizma Skrevet Januar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2005 Originally posted by Tor Steinar Aamodt Vi har jo ett forum som er ganske bra besøkt da, men det kunne ha vært flere som poster der, noen ganger er det masse aktivitet, andre ganger er det ingen ting.... Det forumet er jo helt nøytralt og eies ikke av noen bilstereobutikk, vi driver IKKE med salg av bilstereo.... Kom gjerne med ideer, så kan vi jo utvikle det forumet hvis noen vil det... Her er adressen: http://www.dbdragracing.no/cgi-bin/ultimatebb.cgi'>http://www.dbdragracing.no/cgi-bin/ultimatebb.cgi Man finner også link fra menyen på http://www.dbdragracing.no litt stygg den kommentaren ovenfor, mente noe slikt: endre farger så forumet ikke blir så skrikende, og gjør det mere attraktivt og oversiktlig, ved å bruke lysere farger, så skriften er leselig. (kan være litt krass på morningen.. sorry) Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Januar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2005 hmmm... har prøvd å sende pm ang annonsepriser til endel av moderatorene her på forumet i legnre tid her, men det er ingen som svarer, noen som har tips om åssen jeg skal få svar på det jeg lurer på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommeliten Skrevet Januar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2005 Synes at det er bra slik det er på forumet nå. Men det blir kanskje litt for mye kjøp og salg under den delen som ikke ligger under kjøp og salg, for vi har en slik del på forumet som har en kategori som heter bilstereo;) Er kanskje mange som ikke akkurat er eksperter på dette forumet, men likevel er det en god del bra informasjon å få ang mye... Siter Skal det være, så skal det være! 2000 Audi A6 1.9 TDI 2002 Chevrolet Tahoe LT 1994 Ford Mondeo 2,0 GLX 1990 VW Passat GT STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Steinar Aamodt Skrevet Januar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2005 Originally posted by prizma litt stygg den kommentaren ovenfor, mente noe slikt: endre farger så forumet ikke blir så skrikende, og gjør det mere attraktivt og oversiktlig, ved å bruke lysere farger, så skriften er leselig. (kan være litt krass på morningen.. sorry) Hvorfor i H......... skal alle forum/internettsider se like ut ??? At en synes siden ser bra ut eller stygg ut, betyr ikke at alle andre synes det......eller ? Siter *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Januar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2005 Originally posted by Zetec Dette gjelder jo ALLE forhandlere på hele forumet da, og det er ikke så lett å gjøre noe med. Jeg har sett at ikke alle importører og forhandlere her inne har et veldig objektivt syn i sine anbefalinger til utstyr osv, men jeg syns det er så fint at du skjærer ALLE over en kam.....kjenner meg på ingen måte igjen i påstanden din, Zetec! Jeg er ikke her for å selge forumets medlemmer mine produkter, jeg er her fordi de fleste her inne deler samme interesse som meg....bilstereo!! Mvh Pål B Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd Slette Skrevet Januar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2005 Hei! Anders, jeg fikk en PM fra en i Bilforum.net ang. at jeg ikke hadde lov til å annonser på nettet for mitt firma og ble truet med å bli stengt ute hvis det fortsatte. Så jeg svarte tilbake på at det var dårlig behandling og det er bedre å tilby oss en annonseplass eller en annen måte å annonser på enn å bli truet med å bli utestengt. Så han skulle sjekke det opp og kontakte meg igjen. Det er vel ca.2-3mnd. siden og har ikke hørt noe etterpå. Så hvis det er så farlig at firma har med firmanavnet så må de klare å svare oss som er int. til å betale for å annonser her. Det er i allefall min mening. Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Januar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2005 Originally posted by Odd Slette Hei! Anders, jeg fikk en PM fra en i Bilforum.net ang. at jeg ikke hadde lov til å annonser på nettet for mitt firma og ble truet med å bli stengt ute hvis det fortsatte. Så jeg svarte tilbake på at det var dårlig behandling og det er bedre å tilby oss en annonseplass eller en annen måte å annonser på enn å bli truet med å bli utestengt. Så han skulle sjekke det opp og kontakte meg igjen. Det er vel ca.2-3mnd. siden og har ikke hørt noe etterpå. Så hvis det er så farlig at firma har med firmanavnet så må de klare å svare oss som er int. til å betale for å annonser her. Det er i allefall min mening. Mvh Jeg har også prøvd å få kontakt med noen i forumet for å få priser på banner plass osv, men uten hell. Pål B Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Januar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2005 hehe, moderatorene er vell dritt lei vell :D - ang. at alle sider skal være like, neinei, ikke det jeg mente.. - m,en sider skal se oversiktlig ut, og være lette å få oversiktenover, det mener jeg at den siden ikke var. men sikkert bra saker. Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Canepa Skrevet Januar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2005 Liker forumet sånn som det er jeg. Fine folk som har en lidenskap for emnet og hjelper til med svar på alle måter. Det gjelder ikke bare på bilstereo biten. Setter stor pris på et forum som dette. Mvh Raymond Siter Mercedes Vito 110 CDI Bilen Crossern Suzuki 250 RMZ Hvis en jente skal vise seg fra sin beste side, må hun ikke sitte på den..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag-Johansen Skrevet Januar 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2005 Originally posted by Earthquake Jeg har sett at ikke alle importører og forhandlere her inne har et veldig objektivt syn i sine anbefalinger til utstyr osv, men jeg syns det er så fint at du skjærer ALLE over en kam.....kjenner meg på ingen måte igjen i påstanden din, Zetec! Jeg er ikke her for å selge forumets medlemmer mine produkter, jeg er her fordi de fleste her inne deler samme interesse som meg....bilstereo!! Mvh Pål B Amen!:) Siter "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Januar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2005 Originally posted by Canepa Liker forumet sånn som det er jeg. Fine folk som har en lidenskap for emnet og hjelper til med svar på alle måter. Det gjelder ikke bare på bilstereo biten. Setter stor pris på et forum som dette. Mvh Raymond JEG ÓG.. Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sirsnare Skrevet Januar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2005 Anders/autod, prøvd å legge inn en post på "ris/ros/forbedringer" forumet?? noe om at de burde svare på pm? hihi Eller IRC, der er de ihvertfall aktive innimellom.. Siter juhUUu http://www.cardomain.com/memberpage/569641 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knusern Skrevet Januar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2005 Synes det er greit at folk annonserer i en mild grad så lenge det ikke tar fullstendig overhånd. Men det er greit når de litt seriøse forhandlerene kommer med bra tilbud og anbefalinger til andre merker enn de selv selger. Siter *-------* mvh Erik *-------* ---> Sierra 2.0i CLX X - Rieju RR 50 X - Go-go tråbil X - Tippo trehjulssykkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Januar 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2005 Originally posted by Earthquake Jeg har sett at ikke alle importører og forhandlere her inne har et veldig objektivt syn i sine anbefalinger til utstyr osv, men jeg syns det er så fint at du skjærer ALLE over en kam.....kjenner meg på ingen måte igjen i påstanden din, Zetec! Jeg er ikke her for å selge forumets medlemmer mine produkter, jeg er her fordi de fleste her inne deler samme interesse som meg....bilstereo!! Mvh Pål B THANK YOU!! :D @lpher http://www.Bilradiospesialisten.no Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Januar 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2005 Originally posted by Earthquake Jeg har sett at ikke alle importører og forhandlere her inne har et veldig objektivt syn i sine anbefalinger til utstyr osv, men jeg syns det er så fint at du skjærer ALLE over en kam.....kjenner meg på ingen måte igjen i påstanden din, Zetec! Jeg er ikke her for å selge forumets medlemmer mine produkter, jeg er her fordi de fleste her inne deler samme interesse som meg....bilstereo!! Mvh Pål B Ser ikke på deg som forhandler, men importør. Derimot de som er forhandlere her av diverse merker, er raske til å anbefale det de selv selger. Inkl meg selv, men det er også lov å anbefale andre merker som man vet er bra, og da tenker jeg spesielt på de som har bestemt seg for å handle inn en type produkt. Men blir anbefalt noe annet av en forhandler, og ikke nødvendigvis fordi det er noe bedre produkt man skal selge. Så jeg mener at de som sier de skal ha tilbakemeldinger på en RF sub, skal få det, de som vil ha tilbakemeldinger på en SS-sub, jo de skal få det. Istedet for 23,2 nye tilbud om andre merker som skal være så "myyyye" bedre.. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg