Gå til innhold

Ukultur

Ranger emnet

Dag-Johansen

Anbefalte innlegg

Når noen spør om anbefalinger er det vel naturlig for oss som selger et merke vi brenner for å anbefale det .

Vil jo tro at vi som selger merker gjennom flere år og har god erfaring med noen burde ha grunnlag for å anbefale da .

Men man trenger kanskje ikke alltid styre kunder til nettbutikken i alle innlegg .

Når det er sagt har jeg også brukt slike forum tidligere bare for å reklamere .

Har lært at skal man kunne diskutere og ha det morro på slike forum må man legge selger jobben litt på hylla :)

Frank

Driver Audioteam .

Leder i Acap .

Agent for Ice Audio

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Dag-Johansen

Mulig jeg er alene om denne meninga, men jeg synes det er for mye kjøp og salg på dette forumet for tiden. Med en gang noen spør hva som passer i sin bil er det noen som svarer "du har pm".

Det er faktisk et eget forum her på bilforumet.net til dette.

En del autoriteter her inne selger seg billig, litt gribbevirksomhet på en måte.

Noen som har (andre) meninger om dette?

Mvh

Dag Johansen

Du tenker på de her som har/jobber i bilstereo butikker vel?

Jeg symns dem har oppført seg ganske bra, og vært flinke til å ungå press for å kjøpe av dem.

Jeg har selv fått PM fra flere av dem, hvor jeg har fått anbefallinger av både det ene og det andre.

Og Dem har faktisk råda meg til å bruke en gammel sub, som jeg hadde fra før. (som jeg har brukt hjemme, som jeg ikke trenger mer)

Med andre ord: dem råda meg til å ikke kjøpe noe.

Skal ikke si hvem det var, men skal jeg kjøpe noe siden, så får han trolig PM fra meg :D

T....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Peltz

Helt greit, egentlig..men forumet bør ikke skille på bilstereo guruer som legger tingene sine ut for salg, og andre som gjør det, eks motorguruene..det skjer til stadighet.

Uansett, synes det er greit at jeg får tilbud av gutta her inne når jeg spør om noe konkret. Er uansett ingenting som tilsier at jeg må handle hos dem. De sitter på mye kunskap om mange produkter, og da at noen her inne selger disse produktene, er greit nok...

Det jeg derimot ikke har sansen for er den åpenbare reklamen, altså poster som kommer fra leverandører selv, eller folk som er sponset med utstyr..eksempler på dette er Perels ryddesalg, og Megabillig.com..særlig sistnevnte har fått mye "gratis reklame" her inne..

Jeg har selv pratet varmt om Soundstream, men har enda tilgode å legge igjen kr i kassen til norsk importør for dette.

Forhandlerne bør ta tilbud, "konfidensielt" på pm eller mail, så vi kan skille kortene her inne. Det er tross alt kompetansen som folk kikker etter på bilforumet, ikke produktene. Og samtidig har alle da overholdt forumets regler om annonsering/reklame.

Du har ikke sansen for vårt ryddesalg som ble lagt til korrekt i KJØP/SALG kategorien under bilstereo?

Forferdelig at vi tilbyr forumbrukerne opptil 75% fordi vi må rydde plass på lageret..

BS Bildeler AS

http://www.bsbildeler.no

post@bsbildeler.no

Tlf: 4144 8000

En fusjon av Perel Import & Re:Style

Lenke til kommentar
Del på andre sider