[kj] Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 Halla kara ;) lenge siden sist jeg var innom nå... er på utkikk etter sideskjørt til min passat 35i... har full rieger styling nå, så mangler bare på siden ;) noen som kan hjelpe til ?? Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aka_stian Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 er det ikke rieger sideskjørt de har på norskbildelsenter.no? Siter Prosjekt Passat VR6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Januar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2005 http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=44212&item=7946766500&rd=1 Koster 129 Euro + 25 Euro i frakt = 154 Euro = ca 1250 NOK De har også noen andre på eBay, men de er ikke like tøffe. Men noe billigere. Har blitt litt fan av eBay i det siste. Funnet masse snadder til Passat 35i. Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dBdragger Skrevet Januar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2005 hos http://www.restyle.no får du noen fine skjørter fra carcept. ca 3000,- de er skikkelig fine. skal ha dem på min sammen med seidl venom 1 styling http://www.carcept.com/v2003/universal.php?EN I glassfiber Siter Passat 2,0 16v GT Digital Designs Stereo 1800w RMS @ 2ohm på subben Siste Måling: 140,1 dB Team DD Norge http://www.nettnett.net/teamdd/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Januar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2005 http://search.ebay.de/passat-35i-seitenschweller_Auto-Tuning-Styling_W0QQbsZFindenQQcatrefZC6QQcoactionZcompareQQcoentrypageZsearchQQcopagenumZ1QQfromZR10QQsacategoryZ14761QQsadistanceZ200QQsbrftogZ1QQsocolumnlayoutZ3QQsocomparecolumnlayoutZ1QQsofocusZbsQQsojsZ0QQsoloctogZ9QQsopostalZPostleitzahlQQsorecordsperpageZ50QQsosortpropertyZ1QQsotrtypeZ1QQsotrvalueZ1 Laaaaaang link - men da får de se alle typer skjørt tilgjengelig til Passat 35i på eBay.de Edit: http://tinyurl.com/4t5zh heheh :) Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[kj] Skrevet Januar 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2005 wabby: Det skjørtet var jo skikkelig nice da ;) er det glassfiber eller plast??? har du det på bilen din eller?? kunne du postet noen bilder?? gjerne legge opp flere kule linker ;) Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Januar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2005 jeg har ikke slike pr idag, men sikkler skikkelig på dem. Likte den patenten med nettingen. Kan oversette litt av teksten på siden for dem som ikke kan tysk ;) *TUV godkjennt *2 år garanti og 14 dagers returrett *alu gitter *Skjørtene er produsert i høykvalitets GFK (vet ikke om det er plast eller glassfiber, prøvde å søke på det), og gode overflaten sørger for enkel lakkering. *Ved transportskader har De krav på erstatning Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dBdragger Skrevet Januar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2005 GFK = glass fiber kompositt :) Siter Passat 2,0 16v GT Digital Designs Stereo 1800w RMS @ 2ohm på subben Siste Måling: 140,1 dB Team DD Norge http://www.nettnett.net/teamdd/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ray Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Originally posted by wabby http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=44212&item=7946766500&rd=1 Koster 129 Euro + 25 Euro i frakt = 154 Euro = ca 1250 NOK De har også noen andre på eBay, men de er ikke like tøffe. Men noe billigere. Har blitt litt fan av eBay i det siste. Funnet masse snadder til Passat 35i. Hvordan er gangen i kjøping av ting fra ebay.de??? tenkter mest på hvordan det er å få varene inn i norge?moms, toll, evt andre avgifter??? Vis noen som har erfaring med dette kunne fortella meg fra A - Å hvordan mann gjør. Vurderer for tiden å skaffe meg ein passat stv. 35i ?? 88-93mod. Leter da ette styling til den, fordi eg like kj den originale fronten. Siter -97 VW Passat TDI x-92 VW Golf 3 1.8 R.I.P x-94 Opel Astra sportive stv Solgt x-85 Volvo 740TIC Solgt x-88 Toyota Carina ll XL -Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Originally posted by Ray Hvordan er gangen i kjøping av ting fra ebay.de??? tenkter mest på hvordan det er å få varene inn i norge?moms, toll, evt andre avgifter??? Vis noen som har erfaring med dette kunne fortella meg fra A - Å hvordan mann gjør. Vurderer for tiden å skaffe meg ein passat stv. 35i ?? 88-93mod. Leter da ette styling til den, fordi eg like kj den originale fronten. De fleste man handler ifra på Ebay bruker noe som heter PayPal. Da betaler du med VISA til en tredjepart som bekrefter betalingen umiddelbart til selger og selgeren pleier å sende pakka dagen etter. Noen få ønsker forskudd, da må man betale med IBAN nr, dette tar noe lengre tid avhengig av din bank. Selv har jeg prøvd begge og har ikke hatt problemer. Har bestillt fra USA og HongKong, gutta som sender pleier å stemple pakkene med "gift" og da kommer de tollfritt fra personene. Dette er ganske så greit :) Har du problemer med tysk så register deg på Ebay.com, alle Ebay går om hverandre :p Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ray Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 men hvordan er det vis du kjøper skjørt eller fangere. vil ikke toll myndighetene reagere påså store "gaver"??. Har du noe direkte kontakt med selger av varene?. må du be dem skrive at det er gave eller er det noe som skjer automatisk(logisk for dem?). Hva skjer etter at du har vunnet bud eller kjøpt en vare? får du informasjon om selger, mail o.l.? uaktuelt å ringa med min gebroken tysk :) hvem er den tredjeparten? privat personer har ikke noe mot å sende til utlandet?Erfaringer noen? Jeg er heilt NOOB når det gjelder Ebay så eg må beklaga domme spørsmål fra mi sia Siter -97 VW Passat TDI x-92 VW Golf 3 1.8 R.I.P x-94 Opel Astra sportive stv Solgt x-85 Volvo 740TIC Solgt x-88 Toyota Carina ll XL -Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Originally posted by Ray men hvordan er det vis du kjøper skjørt eller fangere. vil ikke toll myndighetene reagere påså store "gaver"??. Har du noe direkte kontakt med selger av varene?. må du be dem skrive at det er gave eller er det noe som skjer automatisk(logisk for dem?). Hva skjer etter at du har vunnet bud eller kjøpt en vare? får du informasjon om selger, mail o.l.? uaktuelt å ringa med min gebroken tysk :) hvem er den tredjeparten? privat personer har ikke noe mot å sende til utlandet?Erfaringer noen? Jeg er heilt NOOB når det gjelder Ebay så eg må beklaga domme spørsmål fra mi sia Når du betaler kan du legge med tekst til hvor og hvordan han skal sende, oppe til høyre i auksjonen kan du også stille direkte spørsmål til selger ang produkt, pris og frakt. Når du vinner et bud så får du tilsendt en bekreftelse med mailen til personen og annen kontakt informasjon. Ved forskudd betaling uten tredjepart for då full adresse og all informasjon da banken trenger dette. Mange av selgerene på Ebay er ekstreme og lever av dette omtrent, så du kan se på kommentarene fra andre at de er rimlig seriøse. Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg