Gå til innhold

Sveise bakluke samt mont el ruter.TIPS??

Ranger emnet

Raymond Andersen

Anbefalte innlegg

• Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Mono: Nei ikke lakkert,det bilde av dashbordet mitt er blitt modda i photoshop. så slik det er i dag så er det svart og helt originalt. Men det blir vel til at jeg lakkerer slik som vist i linken. men hvordan jeg skal gjøre det rundt ved "tegna" til varmeapp-lysbryter osv.. og om lyset vil synes igjennom etter lakkeringa??? hmmmmm.....

må nesten bare teste og se .... hvis det ikke er noen andre her som har prøvd det da??heyyou

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Punkter du mer her også til du får det "helsveist" punktvis

bakpunkta.jpg

Få nå ut noen fler bilder da mann :D

- 2002 Passat TDI 4 Motion

- 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976

- 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951

(x) 1993 Golf 3 GTD Special

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette bilde er det siste jeg så fra luka mi,han som sveiser har tatt den med hjem for å pusse og orden resten der. Og han driver på sier han så jeg venter spent på luka hver dag til han er ferdig.......

men uansett da så har jeg begynt på interriøret mitt. demontert det meste fra det gamle interriøret,begynner med noe anlegg greier og slikt nå snart.

Har bilder,men må legge det inn først. :op (om ikke lenge)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Tazzen

Personlig så syns jeg ikke alle 3'ere kler clean bakluke.

Er fint på noen da, må nesten ha downforcer'n bak, det hjelper.

Men jeg personlig orker ikke all den jobben for å få clean..

Nøyer meg med å ha fjerna emblem å visker..

Hei du! Sant som du sier så kler bare noen 3'ere clean bakluke og jeg hadde å allerede fjerna pusser og emblem bak. så fikk jeg en kompis av meg til å tegne i photoshop'n og jeg syntes det så litt tøft ut. og siden jeg da har støpt igjen hullet på fangeren foran så har jeg lyst til å gjøre bilen mest mulig clean.

slik så den ut før bakluka ble sveist:

RaymondsGolf3-7-04008.jpg

Slik kommer den til å bli når prosjektet blir ferdig og her med "tona" ruter i tillegg:

test1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare presisere her at bilen din blir enda mer lekker når du er ferdig med bakluke modifiseringen og nedtoning av rutene!:) Mye er de tonet ned...eller det er kanskje uvisst med tanke på PS?

Hva slags effektanlegg kjører du med? Fornøyd med lyden? :)

| -My rides- |

[X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt)

[X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Oleee

Må bare presisere her at bilen din blir enda mer lekker når du er ferdig med bakluke modifiseringen og nedtoning av rutene!:) Mye er de tonet ned...eller det er kanskje uvisst med tanke på PS?

Hva slags effektanlegg kjører du med? Fornøyd med lyden? :)

Takker så mye for det Oleee :D Venter spent på å se det ferdig selv og ønsker å få det ferdig snart...."krible krible":roll:

Toninga på PS er jeg ikke helt sikker på men sa jeg skulle ikke ha mørkt men noe alla en annen bil som gikk i området her jeg bor. Og den har 30-35 film foran og noe mørkere på baklukeruta. så jeg kommer til å satse på det snart.

Effektanlegget er et 2,5" fra katalysator og bakover fra simons.Siden jeg ikke har så "enormt" med motor gidder jeg ikke bruke mætt penger på et "fett" anlegg siden dette ser greit nok ut for meg. Lyden er helt ok,men kjøre med et type kon filter også så har litt annen lyd foran og bak. Grei "during"(lyd i potta) bak ved tomgang. Det passer faktisk utrolig bra til å være simons,og det er stivt som f... i gummi opphenga,ingen vibrasjon og "banke" lyder i gulv el fanger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Rayander

Toninga på PS er jeg ikke helt sikker på men sa jeg skulle ikke ha mørkt men noe alla en annen bil som gikk i området her jeg bor. Og den har 30-35 film foran og noe mørkere på baklukeruta. så jeg kommer til å satse på det snart.

Når jeg skal tone ned rutene mine, blir det noe ala slik som hos deg...:) Det som er finest synes jeg!

Effektanlegget er et 2,5" fra katalysator og bakover fra simons.Siden jeg ikke har så "enormt" med motor gidder jeg ikke bruke mætt penger på et "fett" anlegg siden dette ser greit nok ut for meg. Lyden er helt ok,men kjøre med et type kon filter også så har litt annen lyd foran og bak. Grei "during"(lyd i potta) bak ved tomgang. Det passer faktisk utrolig bra til å være simons,og det er stivt som f... i gummi opphenga,ingen vibrasjon og "banke" lyder i gulv el fanger.

Mye måtte du gi for alt det da? Fra kat'n og bakover med bakre potte? Lurer på hva jeg skal gå for når jeg skal bruke penger på eksos...når den tid kommer..:rolleyes: Hehe..

Men du forresten, ikke merket noe til flassing eller noe rennende lakk fra listene dine på døra? Ikke sett noe tegn til det når det er vinter og kulde?

| -My rides- |

[X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt)

[X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Oleee

Mye måtte du gi for alt det da? Fra kat'n og bakover med bakre potte? Lurer på hva jeg skal gå for når jeg skal bruke penger på eksos...når den tid kommer..:rolleyes: Hehe..

Men du forresten, ikke merket noe til flassing eller noe rennende lakk fra listene dine på døra? Ikke sett noe tegn til det når det er vinter og kulde?

Var faktisk billigere en jeg hadde trodd. kjøpte mitt på Mekonomen (bilrekvesita) og det kom på uder 3000,- da er det medalt en trenger så det er bare å montere rett på uten noe som helst modifikasjoner og kapping. Det kan virke som om det er mye potter med men det er faktisk bare fra kat'n:

-en gnistfanger

-en midtre potte (som originalt)

-en bakre potte med 2 raka enderør i crom finish på 2x75(80)mm husker ikke helt de måla..

Ikke merket noe fra det nei. eneste flassinga jeg har er i framkant på side skjørta mine der framhjula "kaster" stein på. de blir lakker igjen på vårparten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må bare si, den bilen der er nydelig:)

Åssen farge? Tenkte jeg sku lakke min siden

jeg jobber på lakkeringsverksted..å slike farger som det der

er jeg stor fan av....

Mye er den bredda?

Takker for det mister:):D:):D

Fargen er en vw farge,polo tror jeg i utgangspunktet.. men mer sier jeg ikke... det mer effekter i lakken. Har sett flere med "den" fargen men jeg har som sagt litt mer i lakken.Den var ny lakkert da jeg kjøpte den og når jeg skulle da lakkere stylinga så slet lakkeren på jobben der jeg jobber lenge med å finne riktig farge nyanse.den jeg fikk opplyst av selger ble rosa omtrent,så da var det bare å blande og mikse til en kom fram til riktig nyanse..

fargen er morsom og utrolig pen.Var mest den jeg falt for når jeg kjøpte bilen.Vekker mye oppmerksomhet.og det er gøy:D:D

Bilen er bredda ca 3cm over hver hjulbue. vet ikke hvem som har gjort det da det var utført før jeg kjøpte bilen. Men er glad for at det er gjort da jeg kjøre med 9x16" og 60 senking.skurer faktiskt nesten ikke i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for det mister:):D:):D

Fargen er en vw farge,polo tror jeg i utgangspunktet.. men mer sier jeg ikke... det mer effekter i lakken. Har sett flere med "den" fargen men jeg har som sagt litt mer i lakken.Den var ny lakkert da jeg kjøpte den og når jeg skulle da lakkere stylinga så slet lakkeren på jobben der jeg jobber lenge med å finne riktig farge nyanse.den jeg fikk opplyst av selger ble rosa omtrent,så da var det bare å blande og mikse til en kom fram til riktig nyanse..

fargen er morsom og utrolig pen.Var mest den jeg falt for når jeg kjøpte bilen.Vekker mye oppmerksomhet.og det er gøy:D:D

Bilen er bredda ca 3cm over hver hjulbue. vet ikke hvem som har gjort det da det var utført før jeg kjøpte bilen. Men er glad for at det er gjort da jeg kjøre med 9x16" og 60 senking.skurer faktiskt nesten ikke i det hele tatt.

Kult, ja veldig fin fagre som sagt..

Mikser nok til noe jeg å..hehe..det som er artig..

9x16 åsså 60neppå subber ikke så mye?

kult, for tenkte det var det jeg sku ha på min..

men er redd for subbing, å rs4 fangern:P hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult, ja veldig fin fagre som sagt..

Mikser nok til noe jeg å..hehe..det som er artig..

9x16 åsså 60neppå subber ikke så mye?

kult, for tenkte det var det jeg sku ha på min..

men er redd for subbing, å rs4 fangern:P hehe..

Tanxz!!

60 senk og 9x16", ittno problæm!!!

Men husk at jeg har i tillegg valsedde hjulbuer så det er fortsatt litt plass igjen. subber "bittelitte" gran ved 4-5 i bilen men det er sjelden jeg har flere en 2 i bilen..

som du ser på bildet så stikker fram hjula litt utenfor men det er mest pga at jeg har lagd caster justerring på demperne mine,slet ut 2 par på et par mnd liksom..

DSC01060.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider