Gå til innhold

OMP stoler selges

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• 1 month later...
koselige dere var da! Bilder av stolene ligger på http://www.kollevold.no. Stolene heter OMP RSPT de er brukt 3 mnd, så de er så godt som nye. (sorte)

Grunnen til at jeg ikkje har lagt inn bilde er at jeg ikkje finner igjen kabelen til dig.kameraet mitt. OK? :)

HEHE, Greit det sjø.. hehe heyyou heyyou heyyou heyyou

-83- PORSCHE 944 S1

-75- JAGUAR ZJ6-C

-87- JAGUAR XJ 40

-76- JAGUAR XJ 6-C

-99- Hyundai Coupe 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg betaler 4000 kr pluss frakt for stolene dersom de er strøkne. Forskuddsbetaler inn på kontoen din.

Har en kar her som kansje vil ha stolene, og han kan hente dem selv, så jeg må se hva han sier først, er jo bedre for meg om jeg får 5500 for de fra en som slipper å betale frakt! Selges som sagt kun fordi de er litt smale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en kar her som kansje vil ha stolene, og han kan hente dem selv, så jeg må se hva han sier først, er jo bedre for meg om jeg får 5500 for de fra en som slipper å betale frakt! Selges som sagt kun fordi de er litt smale.

hmm.. for smale.. er du stor og tjukk/kraftig eller er de for smal for de fleste?

- Nissan Primera eGT

- 180SX TimeAttack

x WRX

x Carlos Sainz

x Turbo Primera osv osv osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.. for smale.. er du stor og tjukk/kraftig eller er de for smal for de fleste?

hehe, er ikkje stor og tjukk nei. men er ikkje liten heller. men snakket med en som selger OMP stoler, han hadde ikkje prøvt akk de stolene før han satte seg i mine. Og han var overrasket over hvor smale de var. men de aller fleste kommer seg nedi dem. Jeg kommer bare ikkje helt nedi bunn, og må sitte litt på skrå. (ingen go kjørestilling, heh) Tror stolene skal vere ca like smale som OMP PISTA stolene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider