Gå til innhold

Bagasjeroms åpner..

Ranger emnet

sløv

Anbefalte innlegg

Har sveist igjen bakluken på min Golf og har derfor kjøpt meg et slikt Bagasje-romsåpner-trykk-på-en-knapp-ting på bilextra og lurte på om folka kunne gi meg noen tips på hvor man kan/skal plassere selve den spolen baki der...

får strøm til den og alt sammen virker, men når døren er igjen vil den ikke virke.. :(

Mvh. Robo

Året's sitat : "Lakendrifting"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var og kjøpte meg en slik en igår jeg også, har ikke begynt å koble opp noe enda, menne kan jo være greit om noen som har gjorrt dette før legger ut et par ord på hvordan her ;)

O Saab 900S (1997 - Bruksbil)

X VW Golf 2 GT (1988 - Delebil)

X Volvo 940GL (1991 - Bruksbil)

X Volvo 740GL (1989 - Bruksbil)

X Opel Omega 2.0 16v (1997 - Bruksbil)
X VW Golf 2 1.8 Sport (1985 - Bruksbil)
X VW Golf 2 1.6 GL (1990 - Bruksbil)
X VW Golf 2 GTI 8v (1985 - Delebil)
O VW Golf 2 1.6 CL (1986/87 - Ombygd til GTI)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by sløv

Er det ingen her på forumet som kan gi oss noen hint på hvor vi bør plassere låsedingsebomsen...?

Trenger tips..

Mvh. Robo

eg har montert ein el åpner fra bilextra. kan ta bilde seinare i kveld korleis eg har gjort det men det er på jetta da. ikkje store forskjellen vel.

sjølv om den er billing så er den ikkje bra. eg må bytte men no bare etter 1/2 år bruk. motoren er gåen på den

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her er slik eg har gjort det.

P1120062.jpg

P1120061.jpg

P1120058.jpg

eg plaserte den midt på luka og borte to høl til festana og skrudde den fast festa wiren rundt låsen og skrudde det fast.

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider