ha|||on Skrevet Januar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 Jeg har ikke laget kampanjen, jeg bare videreformidler: http://noracing.sytes.net/rudskogen/uskr/ "Hei! Jeg har startet denne kampanjen, for å kunne vise hvilken støtte Rudskogen Motorsenter har blant brukere av banen. I tiden som kommer er det på tide med endel oppussing av anlegget, f.eks. ny asfalt, større depot og ikke minst lengre bane. Siden det i media har kommet frem at det i år (2005) skal deles ut tippemiddler til motorsportsanlegg, vil jeg på denne måten gi mitt bidrag til at det kanskje gis noen kroner til Rudskogen Motorsenter, som faktisk gjester årets happening innen streetracing, sommertreffet til Gatebil. I tillegg arrangeres EM i Gokart, Roadracing løp, bil løp og andre events der også. 2. helgen i juli samles det hvert år ca 20.000 unge og voksne for å se på noen av Nordens råeste biler på Gatebilstevnet, uansett vær. Jo flere som er med å støtter denne kampanjen, jo større er sjansene for at Rudskogen kan få tildelt middler. " Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Januar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 flott tiltak må jeg si, jeg er med. Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg