Gå til innhold

800hk SRT-10

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Å fytti dæven.....:eek: :eek: :eek: 10.92 sec....det er bra gjort.....den veier jo 3000kg+- den der.....:cool: :D

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Volvo-Lars

Å fytti dæven.....:eek: :eek: :eek: 10.92 sec....det er bra gjort.....den veier jo 3000kg+- den der.....:cool: :D

SRT-10 veier ca 2500kg faktisk.... ;) Men har tillatt totalvekt på ca 3500kg.

Uansett så går den dritbra, jeg har vært og hørt på leasingavtale, frister veldig.... Bortsett fra bensinforbruket da, over 2 liter på mila :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by JHS

Bortsett fra bensinforbruket da, over 2 liter på mila :(

Men når du setter deg bak rattet.....så driter du i hvor mye den bruker......er jo en SINNSYK rå bil......skal ha en sånn.... hihihih:D :D

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt vilt! ...men hva med den andre bilen? den drar jo fra ser ut som eller så jeg feil!? det var også en stor tung jævel!

men så filmen en gang til nå...det er jo 3 forskjellig løp de har limet sammen der!:rolleyes:

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by rallyroger

Har nå satt ned prisen på 2005 modeller SRT-10, vi kan nå levere bilen for kun kr: 399 000,- + mva, bilene vil få fartsbegrensning, men ikke før 01.01.2008.

Vil legge ut nytt forslag om leasingavtale på sidene våre i løpet av noen dager.

Se gjerne wagen.no for mer informasjon.

Man trenger vel lastebillappen for å kjøre denne bilen ikke sant? (derav den lave prisen?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hastighetsbegrensning på SRT-10... Det er så komisk at jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte... sikkert kult å gi FULL gass opp til 80 (eller hva grensa blir på).

Men for all del for en konge bil.. kunne virkelig tenkt meg en sånn selv... Den å Dodge Magnum :D

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by momo

Hastighetsbegrensning på SRT-10... Det er så komisk at jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte... sikkert kult å gi FULL gass opp til 80 (eller hva grensa blir på).

HAHA fullt faen opp til 80 så er det bare brå stopp! Nei er glad bilen min kommer seg unna den faenskapen...

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by rallyroger

Har nå satt ned prisen på 2005 modeller SRT-10, vi kan nå levere bilen for kun kr: 399 000,- + mva, bilene vil få fartsbegrensning, men ikke før 01.01.2008.

Vil legge ut nytt forslag om leasingavtale på sidene våre i løpet av noen dager.

Se gjerne wagen.no for mer informasjon.

Fant ikke noe om SRT-10 der noe sted...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Primera

HAHA fullt faen opp til 80 så er det bare brå stopp! Nei er glad bilen min kommer seg unna den faenskapen...

Er vel 90 sperren blir på etter det jeg har hørt, men uansett, latterlig...

Har du kjøpt SRT-10 eller er det Lighteningen i signaturen din du snakker om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider