Golf-Master Skrevet Januar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 Hvilken lakk bruker dere for og lakke intriør-deler? Vanlig plast grunning og lakk? Siter ------------------------------------------------ x 1987 Golf MK2 GTI 16V x 1992 BMW E36 ------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet Januar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 Jeg kjøpte bare vanlig spray lakk og grunning fra europris! :D Pussa vel med 1200 papir i vann, se tråden til tha_bozz der er det bilder osv! :) Du tenker på kun deler sant, f.eks. vifter osv? Uansett, se tråden hans du! :) Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf-Master Skrevet Januar 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 Jupp, det jeg tenkte på ja, testa litt i dag nå, så vi får se, har deler i reserve om det skjerer seg helt.. Siter ------------------------------------------------ x 1987 Golf MK2 GTI 16V x 1992 BMW E36 ------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg