Peer Skrevet Januar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 Lurer litt på om det er lurt å sette på en 318 bakaksel for å få mer akselerasjon og lavere toppfart enn å kjøre med 325 bakaksel.. Vil 318 akselen tåle kreftene fra 325motoren? Takk for svar :) Siter [0]Bmw 320i -89 [X]Toyota Corolla -86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[E-30]Frost Skrevet Januar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 Vet vertfall at lavere diff/klokke skal hjelpe på dette. Å skifte hele bakstelle er bare dumt! Men om 318 klokka er god nok for en 325i er vel en annen sak.. Prøv heller fra 320i isåfall. Men håper noen som har vert borti dette kan svare :) Siter Toyota MR2 Turbo 1991 (Solgt) Audi A4 1,8T 1997 (Orginal) (Solgt) BMW 320i 1988 (Orginal) (Solgt) BMW 323i 1986 (Delebil) (Vraket) BMW 325i 1986 (Turbo Prosjekt)(Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Januar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 På min E30 tålte ikke 320 klokka en 320 motor.. :) Så jeg skifta til 325 klokke.. Jeg trur ikke det blir å holde lenge akkurat.. Men, du skal få lov å prøve.. Det finnes vel kraftigere klokker med lavere utveksling også? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet Januar 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 Hmm, problemet er at jeg bare har 318 bakaksel, etter hva dere sier så er ikke denne brukanes! Går det ann å modifisere den til å tåle mer? Noen sider hvor jeg kan lese om dette? Hva koster en 325 bakaksel og hvordan er tilgjengeligheten på dem? Siter [0]Bmw 320i -89 [X]Toyota Corolla -86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[E-30]Frost Skrevet Januar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 Hehe! Hvor lenge det holder kommer alt an på ;) Vil vel si at det ikke er verdt å bruke penger på noe sånt! Å med litt hardkjøring ryker det med en gang! En kompiss skulle "børne" med sin 320i å da røk klokka! :P Siter Toyota MR2 Turbo 1991 (Solgt) Audi A4 1,8T 1997 (Orginal) (Solgt) BMW 320i 1988 (Orginal) (Solgt) BMW 323i 1986 (Delebil) (Vraket) BMW 325i 1986 (Turbo Prosjekt)(Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet Januar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 Kameraten min hadde en 2.7 med 325 topp, som eg regner med yter en plass mellom 180 - 220 hk. Den kjørte vi relativt hardt med både med tanke på aks og en del hjullspinn av forskjellige sorter. Der var det den org 320 klokken som stod på. Holdt den. Men dette blir vel alt ettersom med tanke på flaks og stand.... Bare en måte og finne det ut på: PRØV! Siter 2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil 1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt 1997 BMW 316i (skal på eu og selges) 1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet Januar 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 Originally posted by BMW324TDa Bare en måte og finne det ut på: PRØV! Skummelt:eek: er 1500 for en ny bakaksel og klokke en rimelig pris å regne med for en "ny" del? Siter [0]Bmw 320i -89 [X]Toyota Corolla -86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet Januar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 Det er ikke om bakakselen tåler motorn du skal lure på, det er om bakakselen tåler brukern som er spørsmålet. Noen folk har et eget talent til og knekke aksler. Nei sett på 318 akslingen og se hvor lenge den holder, en brukt 325 aksling kan være like dårlig den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet Januar 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 Nevermind ;) Siter [0]Bmw 320i -89 [X]Toyota Corolla -86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.