autod Skrevet Januar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 her er nye Focal utopia :) NICE......:) http://www.derekreynolds.com/gallery/CES2005/P1070089 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Januar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 Fikk ikke med deg dette altså? Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet Januar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 Er prisene på dette tilgjengelig? Hvis ikke, noen som vet når? Siter BMW E46 Coupe Toyota Corolla KE70 2-dørs The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Januar 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 ikke sikker men jeg lurer på om det var snakk om 20 lapper....:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet Januar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 Mulig å kjøpe elementene løse da tru? feks bare mellomtonene, eller middbassene? Siter BMW E46 Coupe Toyota Corolla KE70 2-dørs The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Januar 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 Det er ikke umulig, men det er jo filteret her som er heftig...;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet Januar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 Originally posted by autod Det er ikke umulig, men det er jo filteret her som er heftig...;) Boksen er jo hvertfall heftig. Resten får jo vise seg da:D :D ;) ha ha ha mvh Glenn Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Januar 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 det stemmer men jeg mistenker at det er noe lurt inni der..;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet Januar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 Originally posted by autod det stemmer men jeg mistenker at det er noe lurt inni der..;) Det er det sikkert, vet bare av erfaring av Focal/JM Lab benytter forholdsvis billige filterkomponenter selv på Utopia serien til hjemmebruk. mvh Glenn Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daft Skrevet Januar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 http://www.derekreynolds.com/gallery/albums/CES2005/P1070089.jpg Daft Siter 2.plass Nasca ama 500w finale 1992 2.plass utfordere finale 2003 4.plass ama.lyd finale 2004 2.plass ama.lyd finale 2005 in use Renault Alpine & Audio control DQXS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf4 Skrevet Januar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 Originally posted by Mr. SQ Det er det sikkert, vet bare av erfaring av Focal/JM Lab benytter forholdsvis billige filterkomponenter selv på Utopia serien til hjemmebruk. mvh Glenn Mr SQ.Bitteliten info, bare filter ca.8500.- Siter Pioneer - Audison Vrx - Focal Utopia - Stinger Expert Progressive Trance Golf 4 :eddie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Steinar Aamodt Skrevet Januar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 Originally posted by Golf4 Mr SQ.Bitteliten info, bare filter ca.8500.- Men du vet, det er bare for å tjene MASSE penger at prisen er på 8500,- fordi det er jo bare billige saker inni der.... ;) Siter *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf4 Skrevet Januar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 Originally posted by Tor Steinar Aamodt Men du vet, det er bare for å tjene MASSE penger at prisen er på 8500,- fordi det er jo bare billige saker inni der.... ;) Mr Aamodt. Time will show.;) ;) ;) ;) Siter Pioneer - Audison Vrx - Focal Utopia - Stinger Expert Progressive Trance Golf 4 :eddie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag-Johansen Skrevet Januar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 Originally posted by Tor Steinar Aamodt Men du vet, det er bare for å tjene MASSE penger at prisen er på 8500,- fordi det er jo bare billige saker inni der.... ;) Jeg VET ikke om du er sarkastisk nå, men på meg virker det sånn. Ikke vet jeg hvor mye du kan om filterkomponenter, men jeg vet at Focal benytter overraskene billige komponenter i sine filtre. (har selv eid 2-3 komposett fra Focal) Og bare for å ha sagt det med en gang: jeg synes Focal sine composett låter bra, tildels meget bra. Mvh Dag Johansen Siter "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet Januar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 Originally posted by Golf4 Mr SQ.Bitteliten info, bare filter ca.8500.- Ja ja, med den fine kassen, er det jammen ikke mye penger igjen til skikkelige komponenter:D :D ;) Måtte bare;) Litt seriøst, så er det ikke normalt fra Focal /Jm Lab å benytte dyre filterkomponenter. Når dette er sagt, må jeg igjen si at Focal Jm Lab har mye bra på samvittigheten, og til tross for å være bassreflekskonstrukjoner er Utopia til hjemmebruk svært gode høyttalere, til tross for sine forholdsvis billige filtre. Nye Utopia elementerne ser svært så flotte ut. Hvor spennede dem er, kan jeg ikke kommentere før dem er lyttet til, og jeg har sett noe mer detaljerte specs/parametre. Som vanlig er det jo snakk om en tilpassing av "hjemme" elementerne til bilbruk. Mellomtonen of til dels diskanten er jo en gammel kjenning for dem som har lyttet til Jm Lab Utopia Be serien. mvh Glenn Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg