Paulsen Skrevet Januar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 halla... skal sette inn sportfilter i min 93 GTi nå... det jeg lurer på er om noen vet hva diameteren på luftmengde måleren er?? jeg skal sette inn Ram Air filter... skal vist være jævli bra, og gi vill lyd... har sett på ett par andre også: Blitz, HKS, Apexi, Green og sånn... og Apexi har vist kommet best ut av alle testene.. men er vist også dyrest! men så fikk jeg anbefalt Ram Air... har ikke effektanlegg ennå... hvis det har noe å si! gir ett filter noe hk økning?? riktig valg?? :) Siter K-G-B KolbotnGateBil Toyota Celica 2.0 GTi 16v 17" 235/40 1000 Migla 175Hk :titties: :titties: :titties: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT_rider Skrevet Januar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 Sikkert mikroskopisk effektøkning i hk. sies at man merker det i form av bedre gassrespons. Og lyden :D Siter Fiesta to the people Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulsen Skrevet Januar 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 holder det da :) men må få vite dimeteren på luftmengde måleren :P Siter K-G-B KolbotnGateBil Toyota Celica 2.0 GTi 16v 17" 235/40 1000 Migla 175Hk :titties: :titties: :titties: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg