Gå til innhold

Felg Dimensjon?

Ranger emnet

VW4

Anbefalte innlegg

Driver å leter etter felger til Golfen (4'er)..Men har noen spørsmål jeg lurer på før jeg går til innkjøp, og håper jeg får noe svar på...

Hva skal jeg velge? 17" eller 18" ? hvordan blir kjøreegenskapene ved 17"/18"? Er senking nødvendig ved 18" (er ikke interessert i noen sånn veldig riste- kjerre, men det skal bli tøft!) Går 18" rett på uten noe jobb med hjul-buer osv.?

Hjulene vil jeg ikke at forsvinner inn i hjulbuene..Kant i kant hadde jo kanskje blitt bra?!

Hvordan profil er best på 17"/18" ?

Så hva anbefaler dere best av 17" eller 18" ? evnt. anbefalinger..

Noen som vet hvordan felgdim. og profil det er på den "Lover Golfen" (se bilde)

Håper på noe svar.... :D

post-1228-13804850764632_thumb.jpg

X: 2002 Yamaha R6

X: 2000 Golf

X: 1999 Audi TT

X: 2000 Golf 4 Jubileum

X: 1998 Golf 4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by VW4

Driver å leter etter felger til Golfen (4'er)..Men har noen spørsmål jeg lurer på før jeg går til innkjøp, og håper jeg får noe svar på...

Hva skal jeg velge? 17" eller 18" ? hvordan blir kjøreegenskapene ved 17"/18"? Er senking nødvendig ved 18" (er ikke interessert i noen sånn veldig riste- kjerre, men det skal bli tøft!) Går 18" rett på uten noe jobb med hjul-buer osv.?

Hjulene vil jeg ikke at forsvinner inn i hjulbuene..Kant i kant hadde jo kanskje blitt bra?!

Hvordan profil er best på 17"/18" ?

Så hva anbefaler dere best av 17" eller 18" ? evnt. anbefalinger..

Noen som vet hvordan felgdim. og profil det er på den "Lover Golfen" (se bilde)

Håper på noe svar.... :D

siden du ikke skal ha noen ristekjerre lønner det seg ihvertfall ikke å stive av bilen med ev. senking. og ha rikelig med gummi. 16-195-65 er vel ok da.

Skal det være rått må du nok ofre litt komfort, spørs bare om du syns det er verd det. 60mm senking med 17" 205-40 er pent på 4er.

your cash your blash ....... eller noe sånt :D

Ikke alle har skjønt det, men det har tydeligvis du.... Klikk der ->www.dirtysnow.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøff bil er ukomfortabelt, sånn skal det også være :)

på en 4er synes jeg personlig 17" er for lite, helst 19" men 18" er rett over minstekravet :D

07 Land Rover Discovery 3, 22" edition ;)

94 Audi RS2

77 Volvo 242 TIC prosjekt, håper på 450++

98 Beneteau Ombrine 700 daycruiser

08 Ski-Doo MXZ 600 X-RS Pro Open

Lenke til kommentar
Del på andre sider