Gå til innhold

Gåen toppakning...Eu-ok?

Ranger emnet

wicky124

Anbefalte innlegg

Hmm..endelig har mine foreldre bestemt seg for å fixe Saaben vår..men har ett lite spørsmål..skal ta med den til Eu-kontroll imora..og jeg vet at toppakninga er gåen..vil den gå igjennom på co-kontrollen?den lekker ikke noen steder..er det noe jeg kan putte i tanken for å rense avgassene?Bilen er en Saab 9000 2,0CS 1994model.

Takker for svar

wickY!

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by wicky124

Hmm..endelig har mine foreldre bestemt seg for å fixe Saaben vår..men har ett lite spørsmål..skal ta med den til Eu-kontroll imora..og jeg vet at toppakninga er gåen..vil den gå igjennom på co-kontrollen?den lekker ikke noen steder..er det noe jeg kan putte i tanken for å rense avgassene?Bilen er en Saab 9000 2,0CS 1994model.

Takker for svar

wickY!

hvis det ikke lekker så ska det gå bra...men hvordan det går med CO veit jeg ikke....er det ikke en tolleranse grense?

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Volvo-Lars

hvis det ikke lekker så ska det gå bra...men hvordan det går med CO veit jeg ikke....er det ikke en tolleranse grense?

ja..det var det da...lekker ike synlig...så...hmm...mistenkelig..noen andre som har svar?

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær forberedt på at du kanskje får mangel på avgass da, men er jo ikke sikkert. Får du mangel på det så må du jo reparere det selvfølgelig. Avhengig av hvor du tar kontrollen og dagsformen til han som utfører kontrollen er det jo ikke sikkert at avgassen blir målt heller da, men i utgangspunktet skal du ikke satse så alt for mye på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider