roadbloc Skrevet Januar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 Streetmeet i ørsta 25 juni!! mer info her: http://www.roadblock.biz :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet Januar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2005 Jeg stiller garantert:) Den parkeringsplassen vi sto på da vi var der forrige gang var stor nok da, rett ved siden av en bensinstasjon å hovedgata:) Siter - Golf Gti 99mod x BMW 318is 96mod x Polo 6N 95mod http://www.aalesund-gatebilklubb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roadbloc Skrevet Januar 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2005 joda, men det var jo det at nå var det mye flere folk som hadde tenkt å stille.. og da tenker jeg på ørstinger også :) så jeg tenkte litt på bort med samfunnshuset eller noe slikt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet Januar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2005 Du som er lokalkjent;) Et fett for meg.. heh Siter - Golf Gti 99mod x BMW 318is 96mod x Polo 6N 95mod http://www.aalesund-gatebilklubb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Januar 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2005 Er år og dag siden jeg har vært i ørsta. Husker sikkert ikke veien engang. Men om det blir noe og jeg har fått ferdig bilen så stiller jeg nok opp. ;) Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Awex Skrevet Januar 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2005 Håper det blir noe av dette, det er så lite som skjer i dette området. Kommer nok til å ta med en del gromme japsebiler nedover :) Siter Don`t fool with the old school Corolla KE25 prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BBS_RS Skrevet Januar 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2005 Den er jeg med på.. Burde vel være midt Juli ellerno, det er vel da været er som best... Siter 1984 VW Golf 1 8VT prosjekt 1987 VW Golf 2 Syncro 1987 DODGE RAM 350LE x 1996 Audi A4 20V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Urke Skrevet Januar 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2005 Helt enig, dette kommer til å bli bra... Må nesten få igang noe til sommer`n! Va kul den tur`n i vi hadde ifjor sommer inn dit.. Men blir nok litt mere "sosialt" om vi planlegger noe sammen! Tid å sted å slikt... Men hold purken LAAANGT unna meg :o Så må vi nesten få til noe 0-402m å slikt... TROA :D Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet Januar 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2005 Konge om det kommer folk fra litt andre plasser rundtom og, er som sagt ikke så ofte det skjer noe her i traktene, så burde nok tiltrekke seg en del folk:) Siter - Golf Gti 99mod x BMW 318is 96mod x Polo 6N 95mod http://www.aalesund-gatebilklubb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuning God Skrevet Januar 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2005 Jeg er GARANTERT med :D Endelig noen som tar fingern ut av ræva og finner på noe i disse trakter også :P S2Alek: fått vite når du får igjen lappen? Siter se www.carstyling.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roadbloc Skrevet Januar 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2005 lurer litt på hvilken plass det skal vere.. på fotballbanen eller utenfor kulturhuse? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuning God Skrevet Januar 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2005 kjenner ikke ørsta, så vet ikke hva som er best .. Men en fotballbane høres ikke dumt ut :D Siter se www.carstyling.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roadbloc Skrevet Januar 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2005 parkeringsplassen ved kulturhuset har endel hull og slikt i seg :/ men fotballbanen er ikke så dum da... men det er en grusbane.. men jeg lytter tenke litt på hvor det kan vere.. Jeg vil helst ikke ha noen utgifter på leige av plassen det skal vere på slik at det blir et gratis streetmeet:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet Januar 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2005 Spørs va fotball folka hadde sagt til og ha en haug med biler på bana, de er nok redde for at folk skal gå bananas og spinne den opp alle veier:cool: Siter - Golf Gti 99mod x BMW 318is 96mod x Polo 6N 95mod http://www.aalesund-gatebilklubb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roadbloc Skrevet Januar 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2005 det er et problem som ikke må skje.. så det må dessverre vere burningforbud om vi er på fotballbanen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg