roadbloc Skrevet Januar 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2005 og vi må ungå for mye burning akkurat på parkeringsplassen.. er bedre veien nedom ;) hehe... får se om jeg får bilxtra og litt slikt til å stille opp og selge diverse :) Og kanskje noen som selger mat og drikke :) får se hva jeg får til etterhvert! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Januar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2005 suverent. kan bli bra dette...! :) vi får satse på blå himmel og litt trope varme også da... Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roadbloc Skrevet Januar 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 skal se om jeg får tatt litt bilder av plassen... vet ikke om jeg når det før jeg reiser til sjøs da men.. noen som vet om noen som vil sponse treffet? :) Hadde vert fint med litt premier og slikt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 1302 Skrevet Januar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 Høres bra ut detta! Klarer jeg å få kombinert dette med svigersbesøk, så kommer det nok ett eller annet fra Eye Candy Racing også. Kommer vi oss oppover skal vi nok klare å få ordna med noe sponsing også... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roadbloc Skrevet Januar 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 det er alltidt koselig med Eyecandyracing til stedet:) takk for leverangsen by the way ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Urke Skrevet Januar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 Originally posted by roadbloc det er alltidt koselig med Eyecandyracing til stedet:) takk for leverangsen by the way ;) Får bare mere å mere troa :cool: Fått laget noen "skisser" av plakat da roadbloc? Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Awex Skrevet Januar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 Det viktigste er jo såklart at dere ordner fint vær! Hvordan bruker det å være der nede om sommeren? Her oppe har vi ikke akkurat hatt verdens beste sommervær de siste to årene... Siter Don`t fool with the old school Corolla KE25 prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roadbloc Skrevet Januar 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 det varierer.. er jo ikke det verste :) men satser på fint vær! men vet ikke helt hva de sier gudene jeg? spørst om jeg må ta meg en prat med presten om han også vil sponse med noe? som for eksempel fint vær? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ghihi Skrevet Januar 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2005 Gleder meg jeg! Må få til ei sånn Pølsebud da.. "Skal det værra Grill eller Wiener?" :D Siter Mvh Karl. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roadbloc Skrevet Januar 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2005 vi har litt planer om slik som amcar hadde det.. hamburgere og pølser og slikt :) men får se litt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ghihi Skrevet Januar 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2005 Hehe ja!:D phett! .. Siter Mvh Karl. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet Januar 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2005 Live opptreden av deres lokale helter Vassendgutane:D :D Siter - Golf Gti 99mod x BMW 318is 96mod x Polo 6N 95mod http://www.aalesund-gatebilklubb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roadbloc Skrevet Januar 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2005 kunne du ha tenkt deg det? vet ikke om det passer helt :P heh.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet Januar 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2005 Passer nok ikke helt inn, men at det hadde vært gøy er det ingen tvil om:D Siter - Golf Gti 99mod x BMW 318is 96mod x Polo 6N 95mod http://www.aalesund-gatebilklubb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roadbloc Skrevet Januar 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2005 får vel evnt. ta det på treffet etter om vi får veldig godt oppmøte og slikt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg