ghihi Skrevet Januar 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2005 Roadbloc : Du får ringe til Apollo , jaa9&onkelP ellerno... dem stiller sikkert:D haha Siter Mvh Karl. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roadbloc Skrevet Januar 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2005 får vente til neste treff.. blir mye styr det ;) Får se hvor populært det blir i sommer nå først! må ikke ha for store planer! må kunne gjennomførest også! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gofle2 Skrevet Januar 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 Begynner å bli klar nå.. ny skjerm montert.. nye lykter forran og bak.. lakke sideskjørt og breddere i uka... ny grill i posten det er også nye speil på vei... Siter [08] bmw e91 318d til salgs -x- 99 bmw e46 320i (solgt) -x- 93 Bmw e36 318is (solgt) -x- 85 audi 90 2,0 5e (solgt) -x- 86 golf2 1,8 gl (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roadbloc Skrevet Januar 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 jeg såg bilen din torsdag eller fredag.. hehe, såg ut som den hadde hatt finere dager;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Januar 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 Begynner å bli klar jeg også. Få montert på oljekjølinga til turbon og noen grenrør så skal jeg være på veien igjen! ;) Jeg såg også den grønne nazi kula di her en dag... Torsdag tror jeg... Du kom ut ifra Rema 1000 i Vegsund. ;) Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roadbloc Skrevet Januar 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 nazi kula? :P hehe.. bra dere er klare... jeg kommer til å sette datoen om rundt 3-4 uker :) reiser til sjøs nå til helgen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo_gti16v Skrevet Januar 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 shitt fishe:P å tvi tvi.. men likte innlegget fra EvenS:) Vassendgutane;);) Siter Kjør Hardt,Kjør Stil ,Kjør Lavprofil!!! http://www.lundalracing.piczo.com -85 VW Polo Classic 1,3 sint!.p -86 Dodge 350 le "Hinna" Gul:) -x 73 Boble 1303s FET! Bad Beetle :titties: -x 85 VW Golf Gti 8v :rolleyes: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roadbloc Skrevet Januar 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 hadde det vert et 240 og pickuptreff så hadde det vert mer aktuelt :p hadde vert bedre med sidebrok, apollo, jaa9 & onklp eller lignende da :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 Det spørs om du blir den eneste med Polo på treffet Harald. For min blir levert inn til oppfjording og oppatt lakking i morgen. Så skal den legges ut for salg. Blir innkjøp av noe annet gøy før den tid;) Siter - Golf Gti 99mod x BMW 318is 96mod x Polo 6N 95mod http://www.aalesund-gatebilklubb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BBS_RS Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 Even: Blablablablabla.... Svikta du "oss"??? heheh Siter 1984 VW Golf 1 8VT prosjekt 1987 VW Golf 2 Syncro 1987 DODGE RAM 350LE x 1996 Audi A4 20V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 Ja, føler meg som en sviker:D Siter - Golf Gti 99mod x BMW 318is 96mod x Polo 6N 95mod http://www.aalesund-gatebilklubb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roadbloc Skrevet Februar 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 roadblock.biz fikk seg egen forumdel på bilforumet.. så dette innlegget ble flyttet :) fortsetter her ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 Teit å flytte den fra happenings mener nå jeg, er jo et biltreff. Og biltreff skal gå under happenings. Og i tillegg er det vel kanskje en god del mindre folk som ser den her. Siter - Golf Gti 99mod x BMW 318is 96mod x Polo 6N 95mod http://www.aalesund-gatebilklubb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roadbloc Skrevet Februar 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 hmm.. du sier noe der.. får vel bare legge en link der eller noe slikt.. når jeg setter dato`en kommer jeg til å reklame litt mer for treffet og legge meg til i litt kalendere og slikt også.. vi får se litt an... eventuelt flytte det tilbake senere.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet Februar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2005 Ta å få denne tråden tilbake til happenings nå, slik at folk ser den :) Noe nytt? Siter - Golf Gti 99mod x BMW 318is 96mod x Polo 6N 95mod http://www.aalesund-gatebilklubb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg