roadbloc Skrevet Mars 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2005 heh... er ikke alle som slipper inn da.. sombrero Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet Mars 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2005 Er ikke vits og nekte noen adgang. Regner med at de som kommer med pappas Toyota har vett til og parkere uttafor. Siter - Golf Gti 99mod x BMW 318is 96mod x Polo 6N 95mod http://www.aalesund-gatebilklubb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roadbloc Skrevet Mars 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 har hørt at endel kommer med rustne volvo240'er herfra bare for å lage faen på plassen.. :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roadbloc Skrevet Mars 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 Nå har vi kart også;) Ta deg en tur å se på plassen :p så vet du hvor det er ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mogwai Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 hvordan er innstillingen til en lett trimmet svart 740 tic med litt styling og 17" da? går jeg under "rustne240kategorien" og er uønsket...? Siter Vinner av MTV SELECTED 2008 !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roadbloc Skrevet Mars 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 hvordan er innstillingen til en lett trimmet svart 740 tic med litt styling og 17" da? går jeg under "rustne240kategorien" og er uønsket...? Jeg har fjernet det.. Og alle slipper nok inn :) Var bare en teit anbefalning at jeg skulle ha det slik.. Men som sagt, så slipper de fleste inn nå :D Og spesielt du! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mogwai Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 da har jeg signa opp... mulig jeg får med en kompis med Toyota Corona mk2 noen å sytti modell med hjemmebygd B21AT volvo turbomotor ;) gi gass ;) Siter Vinner av MTV SELECTED 2008 !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 Hvis noen kommer for å lage faen så blir vi nok ganske mange som er klar for å jage dem:D Siter - Golf Gti 99mod x BMW 318is 96mod x Polo 6N 95mod http://www.aalesund-gatebilklubb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roadbloc Skrevet Mars 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 Hvis noen kommer for å lage faen så blir vi nok ganske mange som er klar for å jage dem:D vi blir 15 vakter :) så vi klarer det nok.. kommer til å stå 2 stk ved innkjøringen også ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roadbloc Skrevet April 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 OVERNATTINGSTILBUD KLART.. sjekk http://www.roadblock.biz :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 vi blir 15 vakter :) så vi klarer det nok.. kommer til å stå 2 stk ved innkjøringen også ;) Hva slags vakter har du fått tak i da? Blir det for seriøst så gidder ikke folk og være der. Må ha en fin balanse;) Siter - Golf Gti 99mod x BMW 318is 96mod x Polo 6N 95mod http://www.aalesund-gatebilklubb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roadbloc Skrevet April 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 blir nok bilinteriserte ørstinger :P som har biler selv :) Trenger sponsorer da.. satser på å gå ut i aviser og slikt neste uke om alt går bra :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet April 20, 2005 Rapporter Share Skrevet April 20, 2005 Foraform er det de nye Grepa-fabrikken kalles nå? Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roadbloc Skrevet April 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2005 Foraform er det de nye Grepa-fabrikken kalles nå? nah.. er nabobygget til det nye grepa på moe.. kjører 2-3 min mot sæbø og svinger av til høgre.. kommer til å skilte ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leo323 Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 Dette får jeg bare mere å mere troa på!Dette MÅ bli noe av.. På tide ting skjer her også! Roablock: Det med en eventuell navn og biltype liste er sikkert ikke så dumt! Plakater er vi med på å henge opp... Hadda vært konge om her kom biler fra alle kanter :D ** Veeeente på sommer`n ;) ** Mvh Sula :op navneliste med biltype? med sånne kommentarer blir du lett mistenkt for å være "lekkasjen" her inne Siter buckle up Dorothy cause Texas is going byebye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg