ElCamino Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 nah.. er nabobygget til det nye grepa på moe.. kjører 2-3 min mot sæbø og svinger av til høgre.. kommer til å skilte ;) aahh...det bygget. Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roadbloc Skrevet April 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 jepp det bygget.. :) blir ikke noen plakater før juni tenker jeg.. eller seint i mai! må fikse sponsorer og slikt først.. og jeg har dårlig tid for tiden :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 navneliste med biltype? med sånne kommentarer blir du lett mistenkt for å være "lekkasjen" her inne Hva er det du antyder egentli? Hold sånt usaklig pisspreik for deg selv. Trenger ikke bli helt paranoid :knob: Siter - Golf Gti 99mod x BMW 318is 96mod x Polo 6N 95mod http://www.aalesund-gatebilklubb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roadbloc Skrevet April 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 Venligst hold dere til tema! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roadbloc Skrevet Mai 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2005 Nå er det klart.. det blir stereokonkuranse på streetmeet ørsta ;) Desibelen skal målest!! tell you're friends.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Mai 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 I dag har jeg vert å sett litt på rånerene i Ørsta, og det virker som det er litt mindre 240'er for tiden. Mange gamle mæsjer, mange Omegar og en del store chevroleter :) Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roadbloc Skrevet Mai 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 hehe.. de chevyene er vel festbilene :p Er mye stylede biler også.. men skuffende lite påmeldte av de.. :/ får ta meg en prat med de senere :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alucard Skrevet Mai 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 Hoho. Grepa frem på Mo ja? :p Ikke Moe, men Mo. Moe er etternavnet til de som bor der framme. Mo er stedplassen. :p Jeg bor jo ca 300 meter bort fra Grepa så regn med at jeg kommer. Stiller sikkert med bil uansett om jeg har fått lappen eller ikke. Dette kommer til å bli knall. xD Siter 2001 Audi A6 4B Avant 2.5 TDi quattro Prosjekt: 1983 Opel Senator-A X-biler 1985 Audi 80CC 1.8 1995 Audi A4 B5 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roadbloc Skrevet Mai 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 hehe.. jeg har hørt mest sier mo men skriver moe.. :p men ok ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roadbloc Skrevet Mai 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Plakaten! PRINT UT Å HENG OPP ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_S|ndre^ Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 Vel 1 måne igjenn nå! Så braker det løst :) Noe news i planene ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ViceGuy Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 Synd dere ikke har dette en mnd senere, da kunne jeg tatt det ifb. med min brors bryllup (her bærer det i "uløkka" den 20/8 :D). Ingen mulighet for at dere kan forskyve det fram vel??? :D Siter 2004 Ford Mondeo 1.8 Trend 1996 Ford Mondeo glx 2.0 (Død 21 August 2009) 1986 Yamaha XJ-600 http://www.my-ride.com Alle bilder på min side er digitalt signert og kopibeskyttet ifølge åndeverksloven Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roadbloc Skrevet Mai 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 hehe... Det blir salg av pølser og brus mm. i en kiosk som blir på treffet :) Kan nok ikke forskyve treffet nei :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roadbloc Skrevet Mai 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 det blir også premiering.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roadbloc Skrevet Juni 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2005 Er dere klare nå da? kun 2 uker til nå! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg