_S|ndre^ Skrevet Juni 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2005 Er dere klare nå da? kun 2 uker til nå! Jeg er straks klar.. mangler bare lakk å dvs :P Blir bra ditta her. Får bare håpe på at været er snille med oss akkurat den helga der! Faen meg så surt vær nå for tiden.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roadbloc Skrevet Juni 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2005 Jeg er straks klar.. mangler bare lakk å dvs :PBlir bra ditta her. Får bare håpe på at været er snille med oss akkurat den helga der! Faen meg så surt vær nå for tiden.. Jeg har bedt Tor med hamer'n om å dra seg øst over så d skal nok bra skal du se;) Sjømenna og diverse spådomsfolk på tv og slikt sier d blir bra rundt jonsåk å det passer jo bra d! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_S|ndre^ Skrevet Juni 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2005 Jeg har bedt Tor med hamer'n om å dra seg øst over så d skal nok bra skal du se;) Sjømenna og diverse spådomsfolk på tv og slikt sier d blir bra rundt jonsåk å det passer jo bra d! :D Hørest bra ut :) Regnet ut hvor mange som er påmeldt ? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roadbloc Skrevet Juni 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2005 huff... nei! men tror det blir ei 150 biler ca. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet Juni 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2005 Under ei uke igjen nå:) 150 biler tror jeg kanskje var litt beskjedent, husk det kom over 50 biler på kaia i byen på bare et døgns varsel;) Siter - Golf Gti 99mod x BMW 318is 96mod x Polo 6N 95mod http://www.aalesund-gatebilklubb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roadbloc Skrevet Juni 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2005 jeg vet.. så blir nok nermere 200 biler :p huff.. satser på det er god nok plass nå da ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roadbloc Skrevet Juni 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2005 Kart.. Nå er d simpelt ;) men jeg merker opp fordi om.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roadbloc Skrevet Juni 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2005 Kart.. Nå er d simpelt ;) men jeg merker opp fordi om.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_S|ndre^ Skrevet Juni 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2005 Hvordan går det med mekkinga av program nå a? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roadbloc Skrevet Juni 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2005 Satser på Spl-konkuranse kl.2 og premieutdeling kl. 4 :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_S|ndre^ Skrevet Juni 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2005 Satser på Spl-konkuranse kl.2 og premieutdeling kl. 4 :) Ah, ok. Og så blir det cruuuusing etterpå ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roadbloc Skrevet Juni 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2005 selvsagt.. sender bilene til gatene ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_S|ndre^ Skrevet Juni 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2005 Dette blir bra. :) Håper dette forbanna været roer seg ned litt da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roadbloc Skrevet Juni 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2005 er meldt sol ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet Juni 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2005 Vi fra Ålesund\Sula\Skodje osv skal møtest på shell i vegsund klokken kvart på 12. Avreise 12. Bare og henge seg på for folk i nærområdet:) Siter - Golf Gti 99mod x BMW 318is 96mod x Polo 6N 95mod http://www.aalesund-gatebilklubb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg