EvenS Skrevet Januar 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2005 Vi burde egentlig hatt en asfaltplass da, gjerne en plass som ikke er helt bortgjemt for folk og fe:) Siter - Golf Gti 99mod x BMW 318is 96mod x Polo 6N 95mod http://www.aalesund-gatebilklubb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuning God Skrevet Januar 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2005 selvfølgelig ;) Går detta bra, blir det jo fler ganger... Skal linke denne inn på 200sx forumet også ;) Siter se www.carstyling.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roadbloc Skrevet Januar 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2005 joda.. skal gå bra :) fotballbanen er i sentrum da;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuning God Skrevet Januar 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2005 Enda bedre ;) Men snakker vi om en liten 7'er bane på 10x4 meter eller ? en fullsize? Siter se www.carstyling.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet Januar 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2005 Det er en ballbinge:D Siter - Golf Gti 99mod x BMW 318is 96mod x Polo 6N 95mod http://www.aalesund-gatebilklubb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roadbloc Skrevet Januar 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2005 banen er ganske full size om dere spørr meg :P heh.. jeg legger ut et litt gammelt kart her nå! ps: rimi er og div. er ikke med på bildet! var det eneste jeg fant i nuet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet Januar 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2005 Var jo mye åpen asfalt litt ovenfor dinna båthavna da:) Siter - Golf Gti 99mod x BMW 318is 96mod x Polo 6N 95mod http://www.aalesund-gatebilklubb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roadbloc Skrevet Januar 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2005 nei :p er nok ikke det.. ser bare slik ut ;) er en bussstasjon og litt slikt der.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuning God Skrevet Januar 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2005 synes fotballbana høres konge ut jeg ;) Bare å fastsette dato ... ta det på en lørdag eller søndag :D Siter se www.carstyling.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roadbloc Skrevet Januar 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2005 fotballbana blir det nok ;) dato kan ikke bli fastsatt heldt enda! må kontakte idretslaget og diverse først! :) endel som må gjørest.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet Januar 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2005 Muligens fredag som hadde vært beste dagen? En del som sikkert ikke klarer og la vær og drikke om det er på en lørdag:D Siter - Golf Gti 99mod x BMW 318is 96mod x Polo 6N 95mod http://www.aalesund-gatebilklubb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roadbloc Skrevet Januar 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2005 søndag er vel den beste dagen da? :P er so mange som er ute å fester lørdagene og fredagene her.. heh.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roadbloc Skrevet Januar 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2005 litt endring i planene.. planene er nå å parkere rundt fjordtorget... noe som folk rundt om i fylket forbinder med: Rimi/peppes/bowlingen/shell ! :) Det er nok stor nok plass der! Og det er jo gratistreff da så! Det er bare å stille opp ;) dato kommer senere! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuning God Skrevet Januar 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2005 samma for meg hvor det blir .. bare det blir :D Detta finner du ut av ;) Siter se www.carstyling.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BBS_RS Skrevet Januar 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2005 Originally posted by roadbloc søndag er vel den beste dagen da? :P er so mange som er ute å fester lørdagene og fredagene her.. heh.. SØNDAG??!! = BAKRUS?? Neeeeeeeeeeeeei....hehe ;p Jeg ser helst at det blir en fredag da..;) Siter 1984 VW Golf 1 8VT prosjekt 1987 VW Golf 2 Syncro 1987 DODGE RAM 350LE x 1996 Audi A4 20V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg