Awex Skrevet Januar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 Fredag er dumt for de som har et stykke å reise,folk må jo få bli ferdige på jobb osv. Søndag er vel litt dumt for de som har et stykke å reise hjem igjen. Ta det heller på en lørdag, så kan folk kombinere det med en overnatting og en fest :) Siter Don`t fool with the old school Corolla KE25 prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Januar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 Lørdag hadde vært best slik at vi kan råne sentrum om kvelden (Vist det er bra uteliv der da?) :P Så lørdag hadde vært diggest.. Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roadbloc Skrevet Januar 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 er utrolig mye uteliv.. men da må vi ha en plass å parkere da.. så da må du nok bli borte ved kulturhuset! :) men må ha et reserve-alternativ om det er mye biler som står parkert der... rimi er overfult av biler lørdagene da.. folk som er å handler og slikt.. så vi sier at det blir en lørdag ved kulturhuset bak rimi.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlpejoHn Skrevet Januar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 Har fått intrykk av at det kommer til å komme mest "nyere" biler.. asså, ikke gamle biler for å si det sann. Kommer det mange volvoer der da? :D Da tar jeg meg en sving tur:D Mvh. Siter - BMW 530da Touring M-Tech 2003 x Volvo V70 AWD T5 motor +++ x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Januar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 Originally posted by AlpejoHn Har fått intrykk av at det kommer til å komme mest "nyere" biler.. asså, ikke gamle biler for å si det sann. Kommer det mange volvoer der da? :D Da tar jeg meg en sving tur:D Mvh. Jeg kommer med min gammle mazda og skal prøve å få med en kompis som har en svart volvo 240 TIC. Så det er bare å stille opp! :D Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roadbloc Skrevet Januar 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 alle får jo komme da :) kan jo fylle opp sentrum med gatebiler! den mazdaen du har er jo syk da :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Januar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 Originally posted by roadbloc alle får jo komme da :) kan jo fylle opp sentrum med gatebiler! den mazdaen du har er jo syk da :D Ja mazdan vil rocke streetn i ørsta! :D hehe... om jeg blir ferdig... Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roadbloc Skrevet Januar 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 er jo en del annet gromt som kommer.. + det er endel fint å se i ørsta også ;) hehe... men jeg advarer dere om at det er en del fyll i ørsta.. så dere må passe på bilene :) serlig om 24-03 tiden.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Januar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 Originally posted by roadbloc er jo en del annet gromt som kommer.. + det er endel fint å se i ørsta også ;) hehe... men jeg advarer dere om at det er en del fyll i ørsta.. så dere må passe på bilene :) serlig om 24-03 tiden.. Er det dumt å ha UR registrert bil da? :D hehe... Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roadbloc Skrevet Januar 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 tviler på at de er edru nok til å se skiltet ;) men håper på at alle kommer ifra det med bilene i god behold.. (slik som det absolut ikke var på rudskogen i juli:p ) blir utrolig kos dette da :) om det blir bra får vi gjenta det flere ganger! vi trenger noen slike treff rundtomkring her.. Og gjerne større :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Januar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 Ja det eneste jeg var på her irundt i fjor var ett gatebil treff på molde og noe db-drag greier på NoName. Det på parkeringsplassen utenfor Glamox i Molde var faktisk ganske digg. Mye folk. Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roadbloc Skrevet Januar 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 har hørt om de der ja:) var et opeltreff i kr.sund også.. men er jo ikke alle som har opel da så:p heh.. men ellers er det lite som skjer rundtomkring her... hadde vert fett med et lite treff på gocart bana i olsvika også da:p om det er plass til å kjøre biler på den banen.. vet ikke hvor stor den er jeg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Januar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 Hmmm.... ja eller så har vi jo den nye p-plassen på stormoa. Den er jo rimelig stor. Har også i tankene å få til noe på Vestnes. Er en bra stor p-plass på hurtigbåt kaia der. Det er midt i sentrum. Så vi har mange muligheter rundt omkring i fjordene. ;) Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet Januar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 Originally posted by roadbloc har hørt om de der ja:) var et opeltreff i kr.sund også.. men er jo ikke alle som har opel da så:p heh.. men ellers er det lite som skjer rundtomkring her... hadde vert fett med et lite treff på gocart bana i olsvika også da:p om det er plass til å kjøre biler på den banen.. vet ikke hvor stor den er jeg? Jeg kan garantere deg 100% at vi aldri hadde fått lov til å låne Go-Cart bana i olsvika til annet en Go-Cart:( Jeg regner med at fulle folk i ørsta klarer å la vær å røre andre sine biler samme hvor full de er? Siter - Golf Gti 99mod x BMW 318is 96mod x Polo 6N 95mod http://www.aalesund-gatebilklubb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roadbloc Skrevet Januar 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 jeg håper jo på det :) men streetmeet i ørsta blir vel første streetmeet`et til nå av rundt her... kommer til å lage noen plakater etterhvert som jeg håper på at diverse av dere vil henge opp rundt omkring :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg