Gå til innhold

StreetMeet i Ørsta 25 juni!

Ranger emnet

roadbloc

Anbefalte innlegg

• Svar 243
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

er utrolig mye uteliv.. men da må vi ha en plass å parkere da.. så da må du nok bli borte ved kulturhuset! :)

men må ha et reserve-alternativ om det er mye biler som står parkert der...

rimi er overfult av biler lørdagene da.. folk som er å handler og slikt..

så vi sier at det blir en lørdag ved kulturhuset bak rimi..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by AlpejoHn

Har fått intrykk av at det kommer til å komme mest "nyere" biler.. asså, ikke gamle biler for å si det sann.

Kommer det mange volvoer der da? :D Da tar jeg meg en sving tur:D

Mvh.

Jeg kommer med min gammle mazda og skal prøve å få med en kompis som har en svart volvo 240 TIC. Så det er bare å stille opp! :D

Får jeg lov til å skrive dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by roadbloc

er jo en del annet gromt som kommer.. + det er endel fint å se i ørsta også ;) hehe...

men jeg advarer dere om at det er en del fyll i ørsta.. så dere må passe på bilene :)

serlig om 24-03 tiden..

Er det dumt å ha UR registrert bil da? :D hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tviler på at de er edru nok til å se skiltet ;)

men håper på at alle kommer ifra det med bilene i god behold..

(slik som det absolut ikke var på rudskogen i juli:p )

blir utrolig kos dette da :)

om det blir bra får vi gjenta det flere ganger! vi trenger noen slike treff rundtomkring her.. Og gjerne større :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har hørt om de der ja:)

var et opeltreff i kr.sund også.. men er jo ikke alle som har opel da så:p heh..

men ellers er det lite som skjer rundtomkring her...

hadde vert fett med et lite treff på gocart bana i olsvika også da:p om det er plass til å kjøre biler på den banen.. vet ikke hvor stor den er jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm.... ja eller så har vi jo den nye p-plassen på stormoa. Den er jo rimelig stor. Har også i tankene å få til noe på Vestnes. Er en bra stor p-plass på hurtigbåt kaia der. Det er midt i sentrum. Så vi har mange muligheter rundt omkring i fjordene. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by roadbloc

har hørt om de der ja:)

var et opeltreff i kr.sund også.. men er jo ikke alle som har opel da så:p heh..

men ellers er det lite som skjer rundtomkring her...

hadde vert fett med et lite treff på gocart bana i olsvika også da:p om det er plass til å kjøre biler på den banen.. vet ikke hvor stor den er jeg?

Jeg kan garantere deg 100% at vi aldri hadde fått lov til å låne Go-Cart bana i olsvika til annet en Go-Cart:(

Jeg regner med at fulle folk i ørsta klarer å la vær å røre andre sine biler samme hvor full de er?

- Golf Gti 99mod

x BMW 318is 96mod

x Polo 6N 95mod

http://www.aalesund-gatebilklubb.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider