EvenS Skrevet Januar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 Sålenge plakaten ser littegrann seriøs ut kan jeg henge den opp litt rundtomkring:) Men er litt tidlig og fastsette dato og sånt, har jo såvidt passert nyttår:D Siter - Golf Gti 99mod x BMW 318is 96mod x Polo 6N 95mod http://www.aalesund-gatebilklubb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roadbloc Skrevet Januar 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 venter til iallfall 3 måner før :P hehe.. men er jo bra å diskutere det litt tidlig.. så vi ser hvor mange som har tenkt seg... lurer på å legge opp et skjeme der personene som er interiserte kan skrive navne sitt å biltype :) så ser vi hvor mange som har planer om treffet :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet Januar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 Høres mer ut som en plan:) Siter - Golf Gti 99mod x BMW 318is 96mod x Polo 6N 95mod http://www.aalesund-gatebilklubb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eye Candy Skrevet Januar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 Uten å lov noe som helst....men det kan hende at kommer to biler fra oss oppover hvis dette havner i ferien..... Siter :pimp EYE CANDY :pimp :titties: RACING :titties: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Urke Skrevet Januar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 Dette får jeg bare mere å mere troa på! Dette MÅ bli noe av.. På tide ting skjer her også! Roablock: Det med en eventuell navn og biltype liste er sikkert ikke så dumt! Plakater er vi med på å henge opp... Hadda vært konge om her kom biler fra alle kanter :D ** Veeeente på sommer`n ;) ** Mvh Sula :op Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roadbloc Skrevet Januar 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 blir bra dette ja! skal fikse det senere:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Awex Skrevet Januar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 Har dere ikke noen industriområder med stor plass, eventuelt lørdagsstengte bedrifter med stor parkeringsplass? Er jo ikke dumt å spørre en bedrift om de har litt plass å låne bort? Siter Don`t fool with the old school Corolla KE25 prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roadbloc Skrevet Januar 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 jeg skal utnytte helgen maksimalt.. :) det er 2 bedrifter som har flyttet litt lengre frem på dalen.. 1 km fra sentrum eller noe slikt.. og jeg stikker frem lørdag og sjekker det ut :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BBS_RS Skrevet Januar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 TP Racing: Hvordan går det med denne hvite R32en dere har der oppe?? Er det noe fremgang?Blir det klargjøring til sommern eller? Siter 1984 VW Golf 1 8VT prosjekt 1987 VW Golf 2 Syncro 1987 DODGE RAM 350LE x 1996 Audi A4 20V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Awex Skrevet Januar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 Originally posted by AudiA4_20V TP Racing: Hvordan går det med denne hvite R32en dere har der oppe?? Er det noe fremgang?Blir det klargjøring til sommern eller? Hei Bilen har jo vært kjørbar siden våren 2004, men vi har ikke fått mappet den opp til å kjøre høyere trykk enda. Håper det blir gjort når snøen forsvinner. Siter Don`t fool with the old school Corolla KE25 prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BBS_RS Skrevet Januar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 Originally posted by TP Racing Hei Bilen har jo vært kjørbar siden våren 2004, men vi har ikke fått mappet den opp til å kjøre høyere trykk enda. Håper det blir gjort når snøen forsvinner. Aha..:D Husker at den ikke gikk som den skulle på Våler ja. Noen flere planer for den da? Det var vi som stod ved sida av dere oppå jordet..hehe Den gule lange Dogden...;) Siter 1984 VW Golf 1 8VT prosjekt 1987 VW Golf 2 Syncro 1987 DODGE RAM 350LE x 1996 Audi A4 20V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Awex Skrevet Januar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 Originally posted by AudiA4_20V Aha..:D Husker at den ikke gikk som den skulle på Våler ja. Noen flere planer for den da? Det var vi som stod ved sida av dere oppå jordet..hehe Den gule lange Dogden...;) Bilen gikk som den skulle den, bare på alt for lavt ladetrykk :) Ah, jeg husker nok dere ja, en av de gutta dere hadde med dere visste faktisk mere om skylinen enn oss. I følge han var det ikke vår bil engang, men bilforumet.nets demobil :p Bilen får nok ny lakk til sommeren, sammen med sideskjørt og hekkskjørt, ny vinge, nye felger og datasprut. Det blir nok gromt :) Håper på nærmere 600hk, og det skal jo holde :) Siter Don`t fool with the old school Corolla KE25 prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Januar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 Jeg kan sikkert mekke noe online registreringskjema om det hadde vært noe? Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roadbloc Skrevet Januar 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 jeg legger opp et skjema i morgen i 4tiden! adressen blir http://www.veisperring.biz nå først :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet Januar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 Dette kan jo bli større en vi aner:D Har kjempe troa jeg nå. Konge hvis det kommer biler fra utenom distriktet her og, vet det er meget mange fete biler i bygdene rundt omkring osv. Må bare få spredd ordet når datoen blir fastsuttet:) Siter - Golf Gti 99mod x BMW 318is 96mod x Polo 6N 95mod http://www.aalesund-gatebilklubb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg