roadbloc Skrevet Januar 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2005 ikke verst.. men stakkars golf :P heh... http://www.roadblock.biz/index.php?action=streetmeet.htm <-- nå er det oppe som aldri før :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ghihi Skrevet Januar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2005 Vel..Får vell hive meg på i samma slengen jeg også da!:D Må bare få oppgradert a4'n litt først..satser på den skal ver klar før sommern:) 90lapper koster det. for dem som lurte på det. 300+hk:D Roadblock: Hva med å ha 0 - 402m på strekka med nye grepa? hehe..OM veien er så lang da..haha... Siter Mvh Karl. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Awex Skrevet Januar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2005 Originally posted by ghihi Vel..Får vell hive meg på i samma slengen jeg også da!:D Må bare få oppgradert a4'n litt først..satser på den skal ver klar før sommern:) 90lapper koster det. for dem som lurte på det. 300+hk:D Roadblock: Hva med å ha 0 - 402m på strekka med nye grepa? hehe..OM veien er så lang da..haha... 90 lapper? :eek: :eek: Damn, det er jo ran på høylys dag! Får jo nesten bygd en 600hk + skyline-motor for den prisen :eek: :eek: Siter Don`t fool with the old school Corolla KE25 prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ghihi Skrevet Januar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2005 Hehe ja, men i denne prisen kommer også Recaro skinn intr og ny lakk. Så da er vell prisen ikke så gal allikavell? HEHE:D Så drar Electromotive Tec3r datasprut også litt opp prisen da. Siter Mvh Karl. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Januar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2005 Originally posted by ghihi Hehe ja, men i denne prisen kommer også Recaro skinn intr og ny lakk. Så da er vell prisen ikke så gal allikavell? HEHE:D Så drar Electromotive Tec3r datasprut også litt opp prisen da. IIIIK! høres ut som du får en ganske drastisk audi! :D har lyst på en selv.... må bare få økonomi til det. Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ghihi Skrevet Januar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2005 Hehe ja, Penger må man jo ha:) Er jo selv FISKER, så penga ruller inn:D hehehe...noe må man jo bruke dem på..Enten det er på horer på strøket i oslo, eller en liten oppgradering på bilen:D Bror min stiller sikkert også..han har Calibra..med litt for mye hk i... Bilde Siter Mvh Karl. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Januar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2005 haha, ja jeg er lærling så tjener ikke stort. Men får vel rundt 200hk i min gammle mazda nå da! :D det blir digg! Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ghihi Skrevet Januar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2005 Vel...da sliter du vell litt:D hehe...Men 200hk i mazdan? gromt Siter Mvh Karl. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Awex Skrevet Januar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2005 Originally posted by ghihi Hehe ja, men i denne prisen kommer også Recaro skinn intr og ny lakk. Så da er vell prisen ikke så gal allikavell? HEHE:D Så drar Electromotive Tec3r datasprut også litt opp prisen da. Tja, jeg synes fremdeles det var kostbart jeg da men :) Det kommer jo an på hvor mye interiør og lakk utgjør av den summen. Siter Don`t fool with the old school Corolla KE25 prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ghihi Skrevet Januar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2005 Lakk ble vell ca 15k og Skinn Intr ble vell rundt 10-13k ..dette er helt NYTT da ..fra tyskland. Så dataspruten 17900,- ellerno ..så selve trimminga synst jeg ikke er så galt da...men kommer til å gjør ennda mer med den når den tid kommer tror jeg. Siter Mvh Karl. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Awex Skrevet Januar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2005 Originally posted by ghihi Lakk ble vell ca 15k og Skinn Intr ble vell rundt 10-13k ..dette er helt NYTT da ..fra tyskland. Så dataspruten 17900,- ellerno ..så selve trimminga synst jeg ikke er så galt da...men kommer til å gjør ennda mer med den når den tid kommer tror jeg. Da har du vel kjøpt smiddde stempel/råder, kammer og full pakke i tillegg da? Er glad det ikke er tysker jeg trimmer ihvertfall :) Siter Don`t fool with the old school Corolla KE25 prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ghihi Skrevet Januar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2005 rådene skal skiftes ja, + mye annet som jeg IKKE har peiling på. hehe... Siter Mvh Karl. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Awex Skrevet Januar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2005 Originally posted by ghihi rådene skal skiftes ja, + mye annet som jeg IKKE har peiling på. hehe... Skjønner :) Jeg skal ikke henge meg opp i dette lengre, blir spennende å se resultatet da :) Siter Don`t fool with the old school Corolla KE25 prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ghihi Skrevet Januar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2005 Ja;) Spennede blir det;) Siter Mvh Karl. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuning God Skrevet Januar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2005 Hehe... Bra du har valg merke fra riktig halvdel av kloden TP-Racing... ;) quoter fra Jan Erik Larssen fra AutoFil: "Er jo bare en pling og en plong, så har du 500hester" <--- Litt mindre enn 90k ;) :roll: :roll: :roll: Siter se www.carstyling.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg