roadbloc Skrevet Januar 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2005 jeg håper du når det karlove :) skal en tur ned på grepe og sjekke ut forholdene i helga :) da skal jeg se om vi kan teste 0 - 402m .. men da må vi skaffe folk med utstyr :) heh.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ghihi Skrevet Januar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2005 Hehe ja...men det vil jeg tro er litt verre:D ..men stikk ned å hør med dem du da! Siter Mvh Karl. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Awex Skrevet Januar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2005 Originally posted by Larsen Hehe... Bra du har valg merke fra riktig halvdel av kloden TP-Racing... ;) quoter fra Jan Erik Larssen fra AutoFil: "Er jo bare en pling og en plong, så har du 500hester" <--- Litt mindre enn 90k ;) :roll: :roll: :roll: Hehe, ja han fyren der får faen meg sagt det :D lollollol Skal prøve å få med meg så mange "riktige" biler som mulig nedover, men det er for tidlig til å si hvor mange som faktisk blir med.. Vi får se når sommeren er i gang :) Siter Don`t fool with the old school Corolla KE25 prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cereal Skrevet Januar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2005 Originally posted by ghihi Hehe ja, Penger må man jo ha:) Er jo selv FISKER, så penga ruller inn:D hehehe...noe må man jo bruke dem på..Enten det er på horer på strøket i oslo, eller en liten oppgradering på bilen:D Bror min stiller sikkert også..han har Calibra..med litt for mye hk i... Bilde hvor mye hester er det snakk om da? Siter 98- Subaru Impreza GT x - 95- Volvo 850 T5 x - 87- VW Golf Gti 1,8 16v x - 92- Honda Civic HB 1.5Lsi x - 85- VW Golf Gti 1,8 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuning God Skrevet Januar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2005 den calibra'n ser hissig ut ;) er jo 204hk org. i de motoran.. Og den der ser IKKE org. ut :P Hjemmemekka innsug og grenrør på den? EDIT: ECOTEC!? håper det bare er toppdekselet :roll: Siter se www.carstyling.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ghihi Skrevet Januar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2005 Mange hk i calibra'n ? Det er gutta på Fagernes som har bygd motoren da. http://www.protrim.no .. Er 335hk på HJULA nå, men skal stille den opp til 400hk på hjula til sommern. Kjørte den igår jeg..ga flatt jern i 2 og 3.gir...faen å redd jeg ble! går noe så sinnsyyykt! Og ja, ECOTEC er bare dekselet..:D Siter Mvh Karl. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sharpie Skrevet Januar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2005 stiller 1 mann! :) slikt bør vel avtales og planlegges godt, slik at når dagen kommer slipper man rot med onkel blå osv men ideen er knall den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ghihi Skrevet Januar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2005 En stk Jon Arne, også! herlig:D Siter Mvh Karl. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roadbloc Skrevet Januar 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2005 joda.. skal planlegges bra:) men vi har goooooooood tid enda heldigvis ;) får se nå til helgen hva jeg finner ut.... bra at det er litt ørstinger som skriver seg på listen også ;) heh.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sharpie Skrevet Januar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2005 Originally posted by roadbloc jeg håper du når det karlove :) skal en tur ned på grepe og sjekke ut forholdene i helga :) da skal jeg se om vi kan teste 0 - 402m .. men da må vi skaffe folk med utstyr :) heh.. 0-402 kunne blitt tøft men det blir vel litt drøyt kanskje. må nok sende søknad både hit og dit for å få lov til slikt. i tillegg er det sikkert masse sikkerhetsregler som må følges + sperringer ++ sats heller på å få et vellykka streetmeet slik at det kan bli en tradisjon :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ghihi Skrevet Januar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2005 Litt enig med deg da, sharpie! Tror det blir litt vanskli å få det godkjent å sant. + å skaffe det utstyret vi evt trenger.. Sier som Sharpie...Satser på et fett streetmeet!:D Siter Mvh Karl. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roadbloc Skrevet Januar 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2005 tror det er best med kun et streetmeet :) enklest og best nå først:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo_gti16v Skrevet Januar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2005 I`m IN!!!! :D:D:D:D :cool: Detta ken bli fett om alle får beholde bilene å utseende ettersom det skal foregå på en lørdag,det jo LETT for å bli litt bråk i ørsta\volda (ikke stygt ment)!! Så om det ik blir knuste ruter\bulker\skader osv (som på rudskogen i sommer) så blir nok dette her GROMT!! ps:men på sanne treff gjelder vel regelen ,1 for alle,alle for 1?:) & ej lika tråden:) Siter Kjør Hardt,Kjør Stil ,Kjør Lavprofil!!! http://www.lundalracing.piczo.com -85 VW Polo Classic 1,3 sint!.p -86 Dodge 350 le "Hinna" Gul:) -x 73 Boble 1303s FET! Bad Beetle :titties: -x 85 VW Golf Gti 8v :rolleyes: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roadbloc Skrevet Januar 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2005 bra dere joiner :) går Andreas Olsvik på maritime skolen foresten? om dere har spørsmål eller lignende angående påmeldingen så bare skriv meg en mail: admin@roadblock.biz :) jeg kan selvsagt fjerne de som er registrert og legge de til igjen på nytt om dere får bilder av bilene som skal opp.. dere kan også sende meg bilder av bilen så legger jeg de opp så dere kan ha de på påmeldingen:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BBS_RS Skrevet Januar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2005 Går på maritime ja..:p Ikke spør hva linje jeg går..heheh :rolleyes: Siter 1984 VW Golf 1 8VT prosjekt 1987 VW Golf 2 Syncro 1987 DODGE RAM 350LE x 1996 Audi A4 20V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg