Gå til innhold

Kan noen forandre farge på felgene på denne STI`en?

Ranger emnet

Awex

Anbefalte innlegg

Jeg har funnet bilder av en bil med samme farge som min, og samme styling som jeg skal ha. Jeg synes det ser rimelig kjipt ut, og er litt nervøs for at stylingen var et bomkjøp. Muligens ser denne bilen kjip ut pga at den har lyse felger, så det blir for mye av det lyse. Der for kunne jeg tenkt meg at noen photoshoppet felgene i en mørkere farge.

Rays-felgene på bilen min er gull\bronsjefarget, men dere kan godt lage litt flere utgaver.

47b4da28b3127ccebc02ae26d9e90000001610

47b4da28b3127ccebc02a01a58e20000001610

På forhånd takk!

Don`t fool with the old school

Corolla KE25 prosjekttråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Xenon

Syns det kit'et var fett jeg! Bare få senka den, litt annen farge på felger som du sier - og kanskje litt dekaler? :) Tekst er finest, synes jeg.. fremfor tribals etc...

Blir nok litt reklame på bilen, skal jo tross alt være reklame for firmaet mitt :) Men det blir mest logoer og tekst, har ikke planer om tribals og annet ricer-stuff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by MSpeed

hvit bil med karbon panser er en veldig bra oppskrift..;)

Jeg har såklart vurdert det, men er redd for at den looken kommer til å bli litt oppbrukt. Jeg har importert tre hvite biler med sort panser allerede, og det er helt sikkert mange flere rundt om i landet som har det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stylingen var tøff den, skjørtet på bilen din var litt finere enn det på bildet av den andre bilen.

Den første bilen du la ut burde vært bittelitt senka, så fått noen større felger med bittelitt høyere rullediameter, så du kommer opp på samme høyde igjen på bilen. Ser ut som at felgene dine er litt større?

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider