Aalerud Skrevet Januar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 Ja jeg driver å tenker på å få dette gjort på bilen min ettersom den er nokså dårlig i lakken. Å lurer da på hva dere som har fått gjort dette proft på lakkverksted har betalt? Mest lyst til å høre om vanlige priser og ikke sånne kompis priser som sikkert mange har fått ordna. Golf 2 selvfølgelig. :) Siter (o) VW Golf GTI 00 mod (x) VW Golf GTI 97 mod (x) Audi A4 avant 1.8T 01 mod (x) Nissan Primera 2.0 SRI 95 mod (x) VW Golf 2 1,6 gl 88 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim_andre Skrevet Januar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 kommer en del ann på om du demoterer selv og hvor bra du skal ha det, om det er noen bulker rust som må tas så er litt vanneskeli å si. Tipper en rundt 20000 tusen for en bra hellakkering. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aalerud Skrevet Januar 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 Jeg gjør alt forarbeid selv (pussing, maskering, fylling osv..) Må jo prøve å få det billigst mulig da hvertfall. Siter (o) VW Golf GTI 00 mod (x) VW Golf GTI 97 mod (x) Audi A4 avant 1.8T 01 mod (x) Nissan Primera 2.0 SRI 95 mod (x) VW Golf 2 1,6 gl 88 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim_andre Skrevet Januar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 da er jeg ikke helt sikker. men sparer en del kroner på det tror jeg. men husk at det er grunnarbeidet som teller mest nesten da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Januar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 Den ENESTE personen i verden som vet hvor mye DIN lakkering vil koste, er han som skal lakkere bilen din! Det varierer alt etter hvilken farge, hvor mye som skal sparkles og prisnivået på lakkverkstedet. Alt fra 2000 til flere titalls tusen! Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Januar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 må nesten være billigere å reise til sverige å gjøre dette da, om det skal gjøres proft, med kvitering, hehe Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZtilongZ Skrevet Januar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 Jeg spurte Drammen Karosseri... Hei Kan ikke gi eksakt pris uten på se bilen, men ca.pris hellakkering er rundt 20.000,- , og ca 10.000,- for oversprøyting. Priser er eks mva. Mvh ******** Drammen Karosseri Siter FMW - Foreningen Mot Wonderbaum Prosjekt: VW Golf 2 1991 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg