Golf-Master Skrevet Januar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2005 Klok og klok, den skal jeg ikke svare på, men kan si at du har peil på anelgg:cool: Siter ------------------------------------------------ x 1987 Golf MK2 GTI 16V x 1992 BMW E36 ------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daho Skrevet Januar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2005 Originally posted by Golf-Master Dan Stamnes: Ferdigkasser er ikke å anbefale, med mindre de oppfyller volumet til elementet. My bedre og bygge en egen kasse, får mest mulig ut av det da. en 12" er da bare småtteri, kjøre overkill, sånn som meg. Skal inn med 2stk 15" Cerwin Vega V-max nå, kommer vel snart.:cool: 2 x Rockford RFR3115, er det overkill i golf 2? Skulle prøve det her om dagen, men jeg ble syk så jeg får prøve senere. Tror dynamoen kommer til å slite siden anlegget drar no jævlig med strøm. Ihvertfall 141db i en golf4. Blir mer trykk i golf 2. Siter Chiptuning og diagnose www.tntuning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf-Master Skrevet Januar 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2005 Er ikke overkill før rutene sprekker:P Siter ------------------------------------------------ x 1987 Golf MK2 GTI 16V x 1992 BMW E36 ------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg