Gå til innhold

Mb 190 Evo Ii

Ranger emnet

MB_Anderz

Anbefalte innlegg

Her er vinterens prosjekt for denne uheldige 190 som skal få på MEGET dårlig tilpasset EVO II plastikk!

Blir en laaan vinter, og kanskje en laaang sommer...

Skal plasseres en 2.3-16v som skal få litt små modifiseringer. Planene for motor'n før den slippes nedi er ennå ikke avklart. Om det blir vifte, kompressor eller en vass sugemotor gjenstår å se på ett av treffene til sommeren (eller neste sommer).

Noen bilder fra noe av blodslitet av å montere breddere som peker i øst og vest og er vridd værre enn en korketrekker!

prosjekt3jan05_01.jpg

prosjekt3jan05_02.jpg

prosjekt3jan05_03.jpg

prosjekt3jan05_04.jpg

prosjekt3jan05_05.jpg

Og herligheten da....

motor.jpg

Kommer tilbake med oppdateringer etter som utseende forandrer seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kunne vært fint med en 2.5-16, ja. Men det er jo tross alt bare 10 hk i mellom de to. Har planer for motor'n som skal overstige de 10 hk...

Stylinga vet jeg ikke hvem som har laget. Vet at det ikke er noen stor virksomhet. Har fått høre såpass at det er en kar fra asia som har tatt avstøpning fra en orginal EVO II. Han må i såfall ha gått på noe veldig halluniserende!!! For maken til dårlig passform! Jeg kjøpte det av en bekjent i 190 klubbens forum.

Vet at Erebuni hadde et slikt sett før, og at Bekkers har, men der koster stylinga 50-60.000,-! Og det sprenger budsjettet mitt hvis jeg skulle handle der. Men det fristet å kjøpe noe som passet bedre!

Prosjektet står litt stille for tiden, pga jobb med motor og noe småfiks på bruksbilen (som også er 190 2.3-16 :D )...

Noen som vet om en kompressor til salgs? Helst skrue kompressor...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonte

Tøft.. Ikke sett på vingen. Vær så snill :)

Vær så snill å sett på vingen :)

Jonte da.. er ikke du sånn ca i original mafian? Da må man jo ha vingen, er jo dtm ;)

MeSs

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider