Gå til innhold

Mb 190 Evo Ii

Ranger emnet

MB_Anderz

Anbefalte innlegg

Originally posted by Frank S.

denne hadde en kamerat i forfjor.

Bilen var importert fra tyksland med alt av styling og klistremerker for en del år siden.

Bilen har nå en evo3 front, vingen er borte, og bilen er lakket i en mørk sølvgrå farge. tror den går på vestlandet et sted.

DSCF0083.jpg

Tror den går 10 km herifra!

Audi ftw! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

er en 2.3 16 i den.

gikk ganske greit.

kappkjørte mot en 325 e36 med effektanlegg hele veien og k&n filter. gikk helt likt, men mercedesen begynte å spinne når man dro på.

toppfarten i følge speedometeret var 260, da sperra bilen.

Tror det var amg eksos eller noe som stod på den, var ganske stort i hvertfall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by 190Andy

Vet at Erebuni hadde et slikt sett før, og at Bekkers har, men der koster stylinga 50-60.000,-! Og det sprenger budsjettet mitt hvis jeg skulle handle der. Men det fristet å kjøpe noe som passet

Det er jo ikke så ille! Omtrent det samma som originalvingen koster alene!

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by 190Andy

Riktig det! Åssen vet du det??

Vingen koster 61.000,-

Front koster 49.000,-

osv....

Fordi jeg kjenner to mercedesmekanikere som har litt dilla. En har 2,5-16 og en med ekte EVOII:D Begge skal ha turbo da...

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Har ikke tid til å oppdatere med bilder her, så jeg slenger ut en link til siden hvor prosjektet står.

Haien: Det er helt korrekt! Jeg plages av den utrolig fine passformen... Men jeg har da kommet videre. For øyeblikket så blir det prioritert motor, da det koster mest av de tingene som skal bli gjort. Er dyre deler til 16v mercedes...

Vel, så langt: http://www.mb190klubb.com/member_cars/anders_muggerud/prosjekt_side2.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider