Gå til innhold

Mb 190 Evo Ii

Ranger emnet

MB_Anderz

Anbefalte innlegg

Ekspeditører hos BOS er fryktelig vrange om du ikke gir dem fult chassinr. ihvertfall, huff, må jo begynne å trykke på pcen. Så som Andy sier, tror nok de fleste vil foretrekke et vognkort først.

Men igjen, hvem i heiteste går inn å bestiller en org. Evo vinge, uten bilen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg jobber ikke mer mercedes selv, men har 2 kompiser på bertel som kjører henholdsvis 2,5 16, og EKTE EVO2.... de stilte seg uforstående til at det er noe vanskeligere å bestille evo deler enn noe annet. Altså.. Kommer du med 50+ laken for en vinge, så får du en vinge...Som bertelmekanikere tror jeg de vet hva de snakker om når de sier du bare kan bestille.

Ja ja... Jeg vet jo ingenting jeg. Tror nok de kan lære meg åssen BOS sin korrekte fremgangsmåte er ved feks bestillinger av deler, nøkler, beholdninger hos andre forhandlere og andre div regler innen BOS. Kan jo si med sikkerhet at de som da bestiller dette til en person som ikke har bevis, bruker sin posisjon som delebestiller på en ikke-korrekt måte! Jeg kan kurse deg litt hvis du er interessert. Jeg har jobbet hos BOS i 5 år, og det ene av dem var på Import avd. til BOS forhandler 003, hvis du ikke vet det fra før da... For tiden så sitter jeg som deleekspeditør i butikken hos forhandler 759 V-L-B på lørenskog, og driver med dette som vi prater om her, hver eneste dag! Et annet sted jeg jobber innen bruket er ordrekontoret, og tar imot tlf fra kunder rundt om i landet. Dette er som sagt daglidags for meg....

Og du mener kompisene dine har erfaring om deler og logistikk av MB-Deler? Er ikke mange mekanikere som en gang hvet åssen en bestiller de delene de skifter/monterer på bilene.

mvh

Andy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekspeditører hos BOS er fryktelig vrange om du ikke gir dem fult chassinr. ihvertfall, huff, må jo begynne å trykke på pcen. Så som Andy sier, tror nok de fleste vil foretrekke et vognkort først.

Men igjen, hvem i heiteste går inn å bestiller en org. Evo vinge, uten bilen?

Og du Viper!!! JA du ja... DU trenger ikke ta med noe form for reg.nr. eller vognkort! for det har jeg fra før av.... ;)

Og det er PES å finne ut av bare et drivstoff-filter til VITO uten at bilen er kjent i systemet. (uten chassi.nr.)

Du ville bli overasket over hvor mange forskjellige typer filter det er... Mange går om hverandre, men det er overaskende over hvor mange som ikke gjør det. Dette gjelder spes nye biler!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og du Viper!!! JA du ja... DU trenger ikke ta med noe form for reg.nr. eller vognkort! for det har jeg fra før av.... ;)

Og det er PES å finne ut av bare et drivstoff-filter til VITO uten at bilen er kjent i systemet. (uten chassi.nr.)

Du ville bli overasket over hvor mange forskjellige typer filter det er... Mange går om hverandre, men det er overaskende over hvor mange som ikke gjør det. Dette gjelder spes nye biler!

Hehe, var nå ikke kritikk mot deg, men som sagt ja, må være en grunn til at de alltid spørr om det chassi nr. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider