Gå til innhold

Kjøpt meg nytt ratt :)

Ranger emnet

Flasher

Anbefalte innlegg

Luisi kobra

Har akuratt bestilt meg nytt ratt, fra mobilsentrum.. er skeptisk siden det er mobilsentrum, men jeg slo til.. 1200kr med boss, noe jeg syns er ganske så bra pris..

Luisi ratt, er det kjent merke? Hadde en golf før med ett luisi ratt i, flere som har?

44760.JPG

ShowImages.asp?use=342&i=3

Sportrat fra Luisi. Kompakt modell på 32 cm. TÜV godkjendt.

Leveres uten rattnav. Se vårt store utvalg av rattnav.

Dem har rattnav til veldig mange biler..!

http://www.mobilsentrum.no

"Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special"

Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen

Har mange bmw og opel på samvittigheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde luisi-ratt i volvo`n, oper`n, sunny`n og toyota`n faktisk! Vært litt sånn avhengig av å bytte ratt i alle bilene;) Golfen satt det omp-ratt i når jeg fikk den og focusen er det ikke bare å bytte ratt i.. Men rattene er kjempefine de, og bossene pleier å fungere bra, også med tanke på å få tut og blinklys til å virke! Jeg betaler ca 500 kr på mekonomen for ratt og boss.. Litt rabatter, men likevel.. Men de har ikke vært så fancy som det du har kjøpt da!

Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

heisann

ja, jeg har fått og montert rattet..

jeg syns egentlig att det var veldig greit.. godt å holde i, og bra grep.. var liksom ikke plastikk-grep.. hehe :)

Så var verdt penga i allefall, det var mitt inntrykk :)

"Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special"

Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen

Har mange bmw og opel på samvittigheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...
Luisi kobra

Har akuratt bestilt meg nytt ratt, fra mobilsentrum.. er skeptisk siden det er mobilsentrum, men jeg slo til.. 1200kr med boss, noe jeg syns er ganske så bra pris..

Luisi ratt, er det kjent merke? Hadde en golf før med ett luisi ratt i, flere som har?

44760.JPG

ShowImages.asp?use=342&i=3

Sportrat fra Luisi. Kompakt modell på 32 cm. TÜV godkjendt.

Leveres uten rattnav. Se vårt store utvalg av rattnav.

Dem har rattnav til veldig mange biler..!

http://www.mobilsentrum.no

fulgte det med TUV papirer på ditt ratt fikk mitt på mandag, men det var ikke med noen papier på at det var godkjennt.

Volvo 945 GLTD 1991

Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt)

Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt)

(x) Opel Record 2.0S 1984

(x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luisi ratt blir ikke godkjent,finnes ikke papirer på disse..

Selve rattene er vel så som så,men rattnavene Luisi lager er ikke typegodkjent for de respektive bilene de skal stå i,så du må se langt etter at dette blir godkjent,dessverre..

- 85 VW Golf G60 8vT

- 87 VW Golf II 1,8 (Solgt)

- 69 VW Boble (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider