Gå til innhold

Jamen i HELVETE!

Ranger emnet

Gjest

Anbefalte innlegg

Hva faen skal til for å kunne ha EN Jævla tråd oppe uten at den konstan skal slettes eller stenges! HAdcde jonte satt opp en tråd med spm, om hvor hore vi syns han er s¨hadde han fått en premie i tilegg!..

Fan i helvete heller! La trådene få bli! er ingen verken kriminelle eler nedvergende handlinger her!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by paralell

Hva faen skal til for å kunne ha EN Jævla tråd oppe uten at den konstan skal slettes eller stenges! HAdcde jonte satt opp en tråd med spm, om hvor hore vi syns han er s¨hadde han fått en premie i tilegg!..

Fan i helvete heller! La trådene få bli! er ingen verken kriminelle eler nedvergende handlinger her!!!!!!!

Jeg har satt opp en tråd. Den ble stengt etter at noen la inn sine meninger. Det kom ikke så mye meninger om meg, men om andre, trenger ikke nevne navn.

Vil du virkelig høre all dritten folk har å si om deg?

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonte

Jeg har satt opp en tråd. Den ble stengt etter at noen la inn sine meninger. Det kom ikke så mye meninger om meg, men om andre, trenger ikke nevne navn.

Vil du virkelig høre all dritten folk har å si om deg?

Jepp... syns det er så jævli morro å høre andres meninger om folk dem faen ikke kjenner og tar tydligvis alt jeg sier på nettet seriøst. er så morro å le av slike som dere...... Lever dere i deres egen lille verden på nettet eller??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

buhu.. dakar lille deg. ble du hissig nå da... så SYND ditt gjøk hue!!!

Hadde du klart å fatte LITT av hva som skjer her på forumet så hadde du heller bedt modsa om å slutte med dette Nazi jævelskapet sitt!

og NEI!,... jeg kan ikke komme med no uten å slenge dritt.... ditt MEHE!

Du ber selv om meninger om hva folk synes om deg?

Når dem kommer med det så blir du hissig og kaller dem tilbake?

Da nytter det ikke..

Jeg gidder ikke kommentere mere.. Blir bare mere bråk ut av det.

Det har faktisk vært en uke uten bråk og krangel her, men "alle" ville jo at du skulle komme tilbake. Forståelig :rolleyes: :rolleyes:

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

buhu.. dakar lille deg. ble du hissig nå da... så SYND ditt gjøk hue!!!

Hadde du klart å fatte LITT av hva som skjer her på forumet så hadde du heller bedt modsa om å slutte med dette Nazi jævelskapet sitt!

og NEI!,... jeg kan ikke komme med no uten å slenge dritt.... ditt MEHE!

vet bare at du har litt av hvert å lære om når det gjelder folkeskikk....

..har ikke noe mere å si

- 87 Mitusbishi Colt chicken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonte

Du ber selv om meninger om hva folk synes om deg?

Når dem kommer med det så blir du hissig og kaller dem tilbake?

Da nytter det ikke..

Jeg gidder ikke kommentere mere.. Blir bare mere bråk ut av det.

Det har faktisk vært en uke uten bråk og krangel her, men "alle" ville jo at du skulle komme tilbake. Forståelig :rolleyes: :rolleyes:

du er jo seriøst fjern.. syns vi SKAL fortsette å kalle deg JOINTE!

har jeg svart noen imot ennå?? det rakk jeg faenikke tråden ble stengt med en jævla gang! av mister HAppy-nazi!

Og jeg tarimot dritten deres med glede jeg. det sa jeg jo i forrige tråd. men du burde LESE først. før du uttaler deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by blixanio

vet bare at du har litt av hvert å lære om når det gjelder folkeskikk....

..har ikke noe mere å si

Folke skikk ja... Jeg hadde jo KANSJE hatt det om de fleste her på forumet kunne sluttet med å være så SKYhøye på pæra.. men det er en annen sak... nope. jeg skal nokk ikke lære meg så mye som LITT om folkeskikk når det gjelder internett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så som jeg sa..... Slå dere løs.. kom med meninga deres. jeg er lytter-øre av jeg vet alt og best folk som kjenner andre dem aldri har møtt inn og ut og har full rett til å dømme folk..

jeg venter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha..... najs..... joda.... men da må nokk flere komme seg ned fra skyene og møte bakken!.. dere er overhodet ikke bedre enn meg på noen måter. og jeg hater å bli kalt en masse dritt fordi jeg står for det jeg sier og ikke legger meg i støvet for andre. Grunnen til at jeg smeller ut med masse ord er frodi jeg som sagt blir irritert av å igjenta meg selv ovenfor visse "drittunger" (dOh.. jeg skal ikke nevne navn..... jonte!) oops... jeg gjorde visst det.... buhu!...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår