Gå til innhold

Mitt lille Corrado "prosjekt"

Ranger emnet

acoupe

Skal jeg beholde fargen på bilen?  

107 stemmer

1. 1. Skal jeg beholde fargen på bilen?

• Ja, fargen du har er veldig fin
      39
    • nei, du har en kjedelig farge
      14
    • Kommer ann på hvilken farge du evnt lakker den om i
      55

Anbefalte innlegg

• Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

lurer på en ting jeg..

For en stund tilbake lette jeg etter en frontspoiler/leppe til corrado som lignet på den orginale vr6 leppa men litt større, etter jeg plutselig kom over den på ebay en gang, men fant den ikke. Men helt tilfelding så fant jeg den i dag :)

Hva synes dere om denne?

Lurer på å kanskje anskaffe meg en slik en men er litt usikker, bare ha den lakket i svart matt eller noe, evnt bilens farge da ;)

imagine.jpg

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde egentlig tenkt å rulle ut bilen å ta noen skikkelige bilder, men siden den nå står bom fast pga at caliperen tar inntil baksiden av felgen så tok jeg noen kjappe bilder i garasjen. Mulig jeg begynner å pusse ned bilen de gangene jeg er på hjemmefronten før sommeren, felgene skal også pusses opp så får se hva som får første pri!

Har også satt på førerdører som dere ser!

_MG_2393copy.jpg

_MG_2384copy.jpg

_MG_2396copy.jpg

_MG_2398copy.jpg

_MG_2405copy.jpg

_MG_2420copy.jpg

_MG_241.jpg

Chrome knapper til varmeapparatet:

_MG_2415.jpg

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fy heite, bra arbeid :) torshovpotta er vel ikke til salgs eller?

takk og takk :)

Torshovpotta ligger på hylla i garasjen, skal du ha den så må du reagere kjapt. For drar til vestlandet i morgen og kommer ikke tilbake før om 1mnd.

Så om du vil ha den nå så kan du få den for 350,- inkl frakt så sender jeg i morgen. Send meg en mld eller ring på 922 45 895 du ;)

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel da har jeg fått plassert meg i Volda og inntatt noe ganske lignende et studentliv. Bilen blir da ståenes helt stille fremover til sommeren i ett håp om at lommeboka har vokst litt til da. Mulig det blir noen småmods på poloen men det får tiden vise.

Her er hvertfall noen bilder fra turen opp :

Poloen ble ganske så stappfull av ting, kan noen gi meg en flatskjerm? som dere ser så tar widescreenen myyye plass:

_MG_2548copy.jpg

Klar for tur med ekstralys og greier:

_MG_2577copy.jpg

Ekstralys er digg når man f.eks skal over strynefjellet i mørket:

_MG_2581copy.jpg

Veien er fin over til vestlandet så turen går fort:

_MG_2590copy.jpg

Så var vi framme på det lille stedet Volda:

_MG_2610copy.jpg

over og ut for nå :hello:

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har blitt litt endring i turboplanene mine, jeg kommer til å samle sammen det meste selv. Får mulig en t25 turbo snart og så kommer jeg til å beholde manifolden jeg har. Det er visst t25 flens på den, ikke t3.

Får ikke råd til kit fra ATP pga at det er noe annet som jeg må spare litt penger til, som IKKE er billig akkuratt :hello:

Kommer med updates..

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider