Gå til innhold

Mitt lille Corrado "prosjekt"

Ranger emnet


acoupe

Skal jeg beholde fargen på bilen?  

107 stemmer

  1. 1. Skal jeg beholde fargen på bilen?

    • Ja, fargen du har er veldig fin
      39
    • nei, du har en kjedelig farge
      14
    • Kommer ann på hvilken farge du evnt lakker den om i
      55


Anbefalte innlegg

  • Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

den kranen var visst for å kunne skru av noe av ladetrykket hvis han skulle cruise mye av gårde. amerikansk bil, så omtrent bare rette strekker vettu.

 

du kan jo lage noen hull bak skiltet, så når du skal kjøre på bane, kan du bare skru av skiltet og få mye bedre luftgjennomstrømning og flere hester? :D

Kris Selbekk

Norwegian emigrant > American Idol

'89 VW Corrado G60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var nede i Lillehammer sist uke, men da ble det dessverre ikke no jobbing på corradoen. Men tok med litt å pusle med her i Volda. Hadde en slik midtkonsol ramme liggenes, så denne blir nå modifisert og prøve å få den litt mer strøken enn den andre jeg har, blir relativt lik mods som den andre.

Den andre ramma som sitter i bilen kan muligens selges om noen er interesserte :)

 

Her er noen bilder fra det jeg har gjort hittil, den ligger nå på badet å tørker etter ett lak med spraysparkel...badet har nå blitt mitt nye verksted :)

_MG_2729copy.jpg

 

_MG_2733copy.jpg

 

_MG_2739copy.jpg

 

Faren min skal forresten pusse ned deler av bilen min mens jeg er borte, så da blir bilen lakkert til våres håper jeg på. Det blir den fargen jeg har, men med litt effekt i..noen som har forslag til effekt? tenkte litt på no moderate flakes eller noe..hvertfall noe som ikke koster shorta!

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steike ta :)

Ser bra ut dette gitt !!!

Når regner du med å bli ferdig ?

Takk for det :)

ferdig blir den aldri, men målet er å ha den kjørbar til sommeren. Får litt lite tid å jobbe med den siden jeg bor langt unna bilen.

Men nå driver jeg å skal spare til diverse ting til bilen, venter på en mail ang frakt fra ett firma i england om eksos og samco slanger til kjølesystemet, så mulig det blir neste kjøp. Så blir det å spare til lakkering.

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her kommer en liten update av det lille jeg har gjort :)

Innstøypingen av instrumentpanelet er nå ferdig, har fått på seg ett lak spraysparkel og trenger nå kun svak pussing med fint papir for å få den helt glatt, er litt kornete nå. Ble veldig fornøyd, er faktisk heeelt strøkent. Eneste som gjenstår er å slipe vekk litt ting plast rundt bak hullene til instrumentene. Men er litt usikker på om ramma skal være svart blank eller matt, hva mener dere?

Hele ramma har også blitt pusset og glattet helt så det er null tekstur igjen.

Har også fått laget panletet for bryterne, denne som dere ser på bildet skal monteres der de orginale bryterne er. Plata skal til slutt dekkes med carbon..kommer forresten noen flere carbon detaljer i interiøret snart men avslører ikke noe ennå ;)

Her er noen bilder :

 

_MG_2758copy.jpg

 

Som dere ser litt kornete, men den har kun blitt lakket i spraysparkel, dette bare pusses litt forsiktig på med fint papir og deretter grunnes.

_MG_2756copy.jpg

 

_MG_2760copy.jpg

 

_MG_2769copy.jpg

 

Panelet til bryterne :

_MG_2764copy.jpg

 

Her skal denne monteres etter jeg har lagt på carbon:

_MG_2766copy.jpg

 

ser faktisk nå at resultatet ser mer strøkent ut i virkeligheten enn på bildet :)

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pent det der. Vil du ha det blankt, bør du ha resten blankt også (rundt instrumentene, osv osv)

 

ja, det er all or nothing.

Tror jeg velger svart matt, tror hvis jeg hadde valgt blank så blir det for likt carbonen, blir for lite kontrast. Men med matt - carbon så gir det en kul kontrast!

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår