Gå til innhold

Mitt lille Corrado "prosjekt"

Ranger emnet


acoupe

Skal jeg beholde fargen på bilen?  

107 stemmer

  1. 1. Skal jeg beholde fargen på bilen?

    • Ja, fargen du har er veldig fin
      39
    • nei, du har en kjedelig farge
      14
    • Kommer ann på hvilken farge du evnt lakker den om i
      55


Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...
  • Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...

vel, skjer lite her om dagen, men kan update med litt deler slik at dere ser hva jeg skal gjøre på bilen til jul :)

 

"Nytt" 2,5" eksosanlegg:

_MG_2881.jpg

 

_MG_2877.jpg

 

Ramma er ferdig pussa og lakkert, skal bare lage litt ordning på ledninger osv bak den:

_MG_2898.jpg

 

JOM Senkeskåler foran, senker 15mm ekstra:

jom005.jpg

 

Carbon deksel til rundt instrumentene i speedoboksen, EKTE carbon:

_MG_3332.jpg

 

Blinklys foran som skal monteres i frontleppa, vet ikke om det blir veldig pent med prøver fordi:

_MG_3337.jpg

 

Nye sensorer og vannuttaks flens til foran på blokka:

_MG_3316copy.jpg

 

_MG_3367.jpg

 

Ny girbelg i skinn (ekte italian leather :D )

_MG_3306.jpg

 

Audi style sideblinklys, må frisere litt på skjermen for at disse skal bli klipsa på:

_MG_3299.jpg

 

Chrome instrumentringer:

_MG_32897.jpg

 

Nytt ratt:

_MG_3272.jpg

 

Blåe dioder og nytt VW merke bak i chrome:

_MG_361027.jpg

 

Så litt diverse deler jeg kjøpte av santa_cruz på forumet her.

Ny bakrutesenker, innstegslister, a-stolpe deksel til førersiden, oppbevaringsrom på passasjersiden, orginale baklykter og speedoboks:

_MG_3609.jpg

 

Nye borra og slissa bremseskiver rundt om:

_MG_3413.jpg

 

Så til en annen update, jeg har fått solgt poloen og kjøpt meg en 2000mod Skoda Octavia stv, slapp 1.6l men er viktigere at den er bensingjerrig enn at den har power :)

Her er noen bilder, har noen få planer for bilen, chrome kapper til speil, klare sideblinklys, linse tåkelys, diverse chromedetaljer til interiøret, litt stereo (alpine type X 6,5" komponent sett, pioneer cd/mp3 spiller og sub, og så bruker jeg samme forsterker som jeg har i corradoen.

Har blitt gjort litt med bilen, senket 35mm med Eibach senkefjører, 19" smc felger, lakkert alle lister rundt bilen i bilens farge, liten antenne og profftona ruter:

_MG_353710.jpg

 

_MG_35283.jpg

 

_MG_3542.jpg

 

_MG_3552.jpg

 

_MG_356029.jpg

 

_MG_356332.jpg

 

_MG_350119.jpg

 

Det var det for nå, tar en update senere med flere deler :)

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

liker delevalga dine. Har gått å sikla litt på de audi-blinkerne selv en stund, men skal ikke de helst monteres i et nedstempla felt, som på nyere VW?

 

jo er selvsagt best det, for å få dem mest mulig flush med skjermen, men den stikker uansett mye mindre ut uansett om dem ikke er nedstemplet i forhold til de orginale man limer på ;)

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du som kjøpte skodaen ja. hadde den i tankane eg og.

men eit lite spm. fjerna du kullfiber filter greina(husker ikkje navnet på tingen). var det nokon kontakter på den?? fjerna du dei? oppførte bilen seg rart etterpå??

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du som kjøpte skodaen ja. hadde den i tankane eg og.

men eit lite spm. fjerna du kullfiber filter greina(husker ikkje navnet på tingen). var det nokon kontakter på den?? fjerna du dei? oppførte bilen seg rart etterpå??

 

jepp, falt for den skoda`n :)

Utrolig god å kjøre!

Ja har fjernet den, tror det gikk en slange til den, satte bare ett lite filter på den slangen mener jeg.

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nice! :P

 

studenter driter penger! :D

 

nei da, vi bare prioriterer de vi har :D

89 Corrado G60 (driver å bygger opp)

69 Bobble Rodster cab (havarert motor)

83 Golf 1 GTI (til slags) STJELT I NARVIK :(http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=115813

93 Golf VR6 (bruksbilen) http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=107217

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår